Jump to content

six in line

Members
  • Posts

    2590
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

six in line last won the day on November 7

six in line had the most liked content!

2 Followers

About six in line

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    BMW F10 535XD 313 hp N57

Recent Profile Visitors

15719 profile views

six in line's Achievements

Rising Star

Rising Star (9/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

558

Reputation

  1. Daca esti milionar sau miliardar in EURO si relatii unde trebuie, cred ca poti pre-comanda una. Desi cred ca au fost vandute dinainte sa se apuce sa le deseneze proiectantii. Probabil vand doar celor care au deja doar M-uri cumparate de la ei de zeci de ani sau seicilor care platesc 20 mil USD/ bucata fara sa clipeasca.....
  2. Poti pune ATE sau TExtar insa sunt la acelasi pret ca cele originale 😉 As pune originale pe fata si pe spate ATE .
  3. Salut, in spate ai rotita aia care regleaza temperatura sau nu? Daca nu o ai, e normal sa bage mai mereu rece. Doar cand dai caldura pe 28 va baga cald si pe acolo.
  4. De ce ai schimbat toate piesele respective daca nu era nevoie? Intai si intai mergi la mecanicul care ti-a facut tot, el e responsabil de reparatie. MIrosul de ulei ars sigur vine de la vreo scurgere, un semering, garnitura, furtun ceva. O diagnoza cu ISTA te ar ajuta sa vezi daca ai erori. Cred ca turbina iti papa uleiul, trebuie verificata si ea. Cei care au reconditionat-o probabil nu au facut ce trebuie.
  5. Ce dimensiuni ai pe stalpul de la masina? Anvelopele sunt de iarna M+S cu steluta aprobate BMW? Diferenta de profil pe axe e mare? Adica cele de pe fata au profil mare 7 mm si cele de pe spate 4mm? Pt a nu uza cutia de transfer, trebuie sa respecti indicatiile producatorului. Vezi si presiunea in roti sa fie cat trebuie gen 2,4 bari.
  6. Eu zic ca 80% sigur e capul de planetara. Pui Spidan, costa cam 900ron cred si aia e. Manopera 200 ron, stiu eu pe cineva in Bucuresti daca te ajuta 😉
  7. Verifica brate, bucsi, capete de bara, caseta de directie, planetara. Daca masina tacane cand virezi stanga sau dreapta si mergi usor cu 4-9 km/h e ft posibil sa fie planetara. La mine asta a fost, s-a rezolvat prin schimbarea capului de planetara, am pus Spidan (870 ron) si merge perfect 😉 trebuie pusa pe elevator si verficat. E greu de zis de la distanta.
  8. Aceeasi problema a avut-o un tovaras cu F12, motor N57 313 cai. Problema s-a rezolvat prin curatarea galerieri de admisie, masina nu mai tragea pt ca era infundata. La N57 costa undeva la 1000 ron sa o cureti la un service mai de doamne ajuta. Daca stii pe cineva, ti-o face cu 500 ron rapid. Inainte sa te apuci sa schimbi ceva, vezi sa fie totul bine conectat. Mergi la aia care ti-au schimbat distributia si spune-le sa verifice toate contactele, etc 😉
  9. Verifica manunchiul ala de cabluri, probabil o parte din fire sunt cutate sau rupte. Se rezolva prin lipire (daca se poate) sau prin inlocuirea cablurilor. Problema asta era frecevent intalnita la E91. Tu ce masina/model ai? Nu ai mentionat in topic
  10. Vorbeste cu userul Neo Andersson de pe forum, e ft priceput la retrofituri si stie exact ce componente ai nevoie si ce presupune retrofitul.
  11. Diagnoza cu ISTA! Poti fi mai multe: bujii, demaror, vreun releu sau senzor, etc.
  12. Salut, saptamana asta o sa fac distributia la BMW X5 5.0D la FRK Service. A inceput sa se auda lantul saptamana trecuta, la 288k km. Pret total 12100 ron cu pompa ulei inclusa + revizie A/C/ si alte nimicuri. Acum 2 luni i-am schimbat DPF-ul cu 11K ron cu discount de la 13K la Bavaria. La Bavaria mi au cerut 15000 ron pt schimbul distributiei, ceea ce mi se pare aberant de mult. Atasat aveti oferta de la FRK pt distrbutie. MI SE PARE UN PRET MARE aceasta distributie, ma asteptam la costuri de maxim 5500 ron sau ceva de genul.... ProformaFRKP5009.pdf
  13. Buna Claudia, daca mergi la ski des si te bagi pe zapezi, ia Xdrive. Daca nu ia, sdrive. Varianta de 1,8i mi se pare destul de slabuta pe caroseria de X1, ti-as recomanda 2.0i sau 2.0D.
  14. Intai o diagnoza cu ISTA, dar daca ai probleme cu, cutia ar trebui sa ai o eroare cu galben sau rosu "transmission fault" . Vorbeste si cu aia care ti au facut adaptarile intre turbina si motor, cine ti-a scris softul, etc. Cand zici s-a defectat, ce simptome are? O cutie defecta da socuri, se supraincalzeste, nu mai intra in viteza, etc
  15. Motorul N47 varianta 1.8D de 143 de cai parca era cunoscut cu probleme la segmentii din motor. Nu o mai tine turata la 4-5000 ca o omori. Are si ea ceva ani. Acum ca uleiul e la nivel, mai fa o diagnoza cu ISTA si vezi sonzorii aia de reapar la erori. Daca reapar, schimba-i! Degeaba stergi eroarea daca nu schimbi piesa care cauzeaza eroarea.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.