Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/15/19 in Posts

  1. Din manualul masinii, care este x-drive. Am verificat si cartea, la fel scrie. Poti descarca aplicatia BMW Driver's Guide si ai manualul in baza VIN-ului. Acum e toata lumea lamurita?
    1 point
  2. Nu prea ai ce sa faci, decat sa astepti. Masinile se vand greu, lumea vrea cazane cat mai ieftine, nu e ieftina masina = asteptare +ca e iarna si se vand mai putine masini in perioada asta.
    1 point
  3. Tu ai probleme de citire sau intelegere? Omul a pus aceeasai dimensiune doar ca nu runflat ci xl. Dimensiunea e aceeasi indiferent ca un cauciuc este runflat, xl, tubeless sau cu camera. CE e asa greu de priceput? Care e problema daca omul nu a mai vrut runflat, dar a respectat dimensiunile din CIV? Hai sa scriem sa ne aflam in treaba, de ce sa gandim inainte sa tastam.
    1 point
  4. Nu vreau sa ma bag aiurea peste topicul colegului, dar eu am kit cu roata de rezerva slim, original, pe F15 echipat cu anvelope run-flat din fabrica. La masina precedenta, Mercedes ML, anvelopele run-flat erau optionale dar roata de rezerva nu, asa ca am bifat optiunea "anvelope run-flat" si masina a venit si cu roata de rezerva. Deci e posibil ca o masina sa aiba anvelope run-flat si roata de rezerva.
    1 point
  5. undeva e o greseala si nu cred ca la fabricant daca sunt originale. anvelopele alea sunt facute pe matrite din care ies mii/zeci de mii de unitati. nu au cum sa fie gresite. am mers pe anvelope staggered la multe modele, nu am auzit de asa ceva. poate fi o varianta ca anvelopele sunt false/contrafacute daca ce scrie pe ele este identic cu ce scrie in civ. nu are legatura cu runflat/non runflat, e doar aritmetica, michelin nu poate sustine asa ceva, vreun turc/chinez, da.
    1 point
  6. Cheia a realizat-o un coleg al tatalui meu care lucreaza pe strung. Eu i-am dat doar cotele.
    1 point
  7. 19 ani detin un BMW E92 320i primit cadou. Foarte multumit!
    1 point
  8. Pe langa calitatea drumurilor mai este un factor: mizeria. Avem praf si noroi din belsug.
    1 point
  9. Calitatea plasticelor a scazut. Reduceri de costuri, norme de mediu... Dar... Locuiesc afara si F20, F3x sunt masini destul de intalnite prin zona Benelux, Germania. Cunosc destule persoane care conduc asa ceva. Rar s-au plans de zgomote si in general minore. Am condus un F30 calarit de firma, model 2013, nici o pr. Apoi F36 meu, menajat, condus doar in vest pe drumuri bune, unde dadeam de portiuni nasoale mers cu grija. Probabil calitatea proasta a drumurilor de la noi e principalul factor. Sasiul rasucit zilnic, chiar si prin gropi mici, imbatraneste materialele, punctele de sudura. Faptul ca unele masini au suspensii sport si roti cu talon mic accentueaza fenomenul. Plus mersul sportiv, viraje stranse luate la limita aderentei, duce la solicitari importante. Si asa scade rigiditatea sasiului.
    1 point
  10. https://vimeo.com/user94657487/review/315058504/110fa068b3 Uite aici, F30, cumparat de nou de la Bavaria, in 2014, are 70000km. Are niste plastice de c****t, oricum, fata de F10 e alta masina, din orice punct de vedere (mult mai slaba, evident), la plastice, antifonare, etc.
    0 points
  11. Ceva feedback pt G01 cu 3.0d? Ceva probleme pana acum? Un consum pe unde se invarte? Am vrut sa fac un drive test, insa nu l-am gasit la Bavaria, asa ca mi-au dat un 530d. Am mers cam 100km cu el, parca mi s-a parut ca nu trage prea jos in ture, adica de la 2000+rpm incepea sa prinda viata. Usor usor trebuie sa ma orientez catre alta masina, a venit si un bebe si o sa am nevoie mai mare de spatiu. 530d G30 mi s-a parut prea lung (am o parcare subterana foarte stramta si era f dificil de manevrat), asa ca acum ma uitam la G01 30d. ps: m-am uitat si la Macan, ca tot am vazut discutandu-se de el, si dupa o cautare de cateva minute pe google "porsche macan problems" mi-a scuipat o groaza de forumuri cu oameni cu masini noi cu probleme la DPF (deh, VAG). Era unu, saracu, avea 1800km si era a 3-a oara cand dusese masina in reprezentanta pt regenerare fortata la dpf sau ce ii faceau. De atunci am inchis subiectul cu Porsche. La exterior e frumusel, imi place, insa interiorul, infotainmentul mi se par mai ok la bmw, iar 'calitatea' VAG e ... vestita. Sa nu mai zic de preturile de reprezentanta la Porsche; la BMW, de bine, de rau, gasesti piese pe toate drumurile. Pt GLC as zice clar da. Pt X4 ... nu sunt sigur
    -1 points
  12. XDrive nu este tractiune integrala si nici 4x4.
    -1 points
  13. BMW 525i xdrive E60 LCI 67,500 km Pret: 7,000 euro Fotografii:https://www.olx.ro/oferta/vand-urgent-bmw-525i-xdrive-e60-lci-67-500-km-acum-cu-15-reducere-IDd6gsu.html Descriere: Este un model atipic pentru Romania, motor 3.0 litri benzina aspirat, 6 in linie, 160kw -218 cp, transmisie manuala 6 rapoarte, tractiune integrala, software original nemodificat, fara accident, 67,500 km reali, consumul mediu pe care il reusesc eu este 14 litri in Bucuresti si 9 litri in afara. VIN: CW43070 Istoric: - Prima inmtriculare (Romania): Decembrie 2007, fiind masina de companie pt unul din managerii de top a unei banci romanesti. - Am achizitionat-o direct de la banca acum 3 ani cand avea aprox. 42.000 km. Dotari: Culoare bleumarin metalizat – Monaco Blau Metalic; Faruri Bi-Xenon cu spalator de faruri Proiectoare ceata Jante 17 inch cu anvelope vara Dunlop 225.50.17 (cumparate de noi in 2017 uzura cca 20%); Detector pt pierderea presiunii in pneuri; Senzori parcare fata+spate; Tapiterie piele Dakota crem bej; Scaune fata incalzite; Scaune fata cu reglaje electrice si suport lombar; Cruise control, limitator viteza; Dublu climatronic; Sistem audio, conexiune bluetooth pt telefon, magazie 6 CD-uri Oglinda retrovizoare cu senzor antiorbire; Senzor lumini+ploaie, Perdele geamuri laterale spate; Alarma de fabrica; Pachet fumatori; Intretinere si reparatii: Revizii efectuate anual doar cu consumabile noi originale. Ultima revizie a fost in toamna 2019 si am schimbat: ulei, filtre, placute frana fata, discuri frana fata, placute frana spate, buji. Acumulator schimbat in 2018. Singurele reparatii in 3 ani sunt schimbarea macaralei portierei stanga spate si schimbarea unui injector. Daune: are mici julituri pe aripa dreapta spate si pe usa stanga spate (asa cum se vede si din poze). Acest anunț nu este adresat celor care doresc schimburi.
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.