Ajuns inapoi in Stup ma apuc sa remediez cele mentionate de comisia tehnica si anume scaune cu omologare FIA,centuri cu omologare FIA + inca cateva aspecte.Pe langa aceasta mai adaug si o mica surpriza care speram sa faca diferenta la urmatoarea etapa.
II trebuia o recompensa pentru surpiza frumoasa facuta sa ca am scos-o la Drop Down 2:
A urmat a doua etapa unde trebuia sa testez ce nu apucasem in prima.
De aceasta daca nu am mai dus masina la Arad cu camionul deoarece la prima etapa,la intoarcere pe Valea Oltului,soferul a avut un mic accident intr-o curba,iar asta mi-a aprins un semn de alarma in cap,asa ca am optat ca mergem cu batranica de la Dezmembrari BMW Bucuresti.
Pare ca a placut publicului asa ca a fost aleasa sa apara si pe afisul promo pentru cea de a 2-a etapa
Ajungem la Arad,ne instalam si asteptam intrarea in arena.Ma aliniez,incarc si plec...aceeasi senzatie placuta si sigura imi ofera pana la finish.Apropiindu-ma de finish vedeam pe cineva care topaia si nu putea fi decat de bine,dar oare cat de bine(o sa o auziti si in clipul video nu aveti cum sa o incurcati),ajung la statia de bonuri si surpriza 9,5s !!!Dintr-o data devenise nu daor cel mai rapid E46 diesel din lume dar si al 2-lea cel mai rapid diesel din Romania la momentul respectiv! Dar ceva nu s-a auzit cum trebuie pe final,a fost ca un sunet de wastegate pe care nu il mai auzisem,dar poate daor mi s-a parut,poate asa suna 9,5 secunde .
Merg la cortul nostru,verific la motor si totul parea in regula.
Astept iar momentul pentru a merge la aliniere,demarez si se aude sunetul inconfundabil al unui furtun scapat de sub presiune...deci probabil asta se auzise pe finalul run-ului de 9,5(se poate auzi si pe filmare).Merg la cort si intradevar cupla de la turbina mica scapase din colier,era o cupla cu reductie,ceva nu foarte usor de gasit la dimensiunile acelea in Weekend la Arad...Incerc sa o prind mai bine,totul parea ok,ma aliniez iar dar sare din nou .
Merg iar la cort sa remediez.
Era o pozitie foarte proasta,mi-ar fi trebuit o cupla cu 3-4cm mai lunga,dar din cauza pozitiei ei era imposibil sa o pot scoate fara sa demontez foarte multe chestii la masina asa ca mai ranforsez cu inca un colier,le strang mai bine si sper sa tina macar in finale pentru ca deja se terminasera calificarile iar eu urma sa ma dau in finale.
Vine timpul finalelor de la PRO AWD,la aliniez si cu gandul la cupla "adorm" la semafor,nu incarc masina cum trebuie iar verdele nu astepata pe nimeni.Prind o plecare buna,cupla nu mai sare dar timpul nu este inregistrat,nici macar pe Dragy...
Se pare ca atat s-a putut la aceasta etapa...Din pacate iar nu am reusit sa scot maximul din acest setup,dar mai avem inca 2 pana la finalul anului.