Salutare, am o problema cu BMW 325i, E90 din 2005. Avand lipsa de putere in turatii mici (pana la 2-3000) si martorul “check engine” aprins (mai disparea uneori), am schimbat cele doua VANOS Solenoid Valve. Drept urmare, martorul nu s-a mai aprins, puterea a revenit, dar a aparut o trepidatie destul de mare (la scurt timp dupa ce am schimbat solenoizii), care se manifesta atunci cand motorul ajunge la turatia normala de relanti. Nu este permanenta, uneori este mai puternica, alteori apropape insesizabila, iar turatia nu este constanta, uneori variaza putin, alteori destul de mult. In mers nu se simte nimic. Nu stiu daca are legatura aceasta problema cu schimbarea solenoizilor, dar a aparut, dupa cum spuneam, la scurt timp dupa aceea. Mentionez ca sunt „novice”, abia am inceput asimilez informatii legate de motor, etc. Daca cineva are o sugestie pentru remedierea acestei probleme, ii multumesc anticipat.