Jump to content

TraianV

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW F31

TraianV's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

2

Reputation

  1. Am sa il schimb.... Am gasit niste baieti in zona mea care se par a fi specialisti pe partea de motoare bmw. Curand voi ajunge la ei.
  2. WIN60 asa este. Acel furtun care se clipseaza ce iese din capacul culbutori. Acel furtun intra in tubulatura de la filtru de aer care duce spre turbina. Acel orificiu l-a inchis de pe tubulatura care duce la turbo. Furtunul care iese din capacul de culbutori este lasat la liber. bimmer90f30 daca as fi stiut ce vrea mecanicul sa faca nu mi-as mai fi batut capul sincer,de aceea cer niste sfaturi
  3. Nu stiu daca mecanicul a procedat sau nu corect. Ma asteptam la acele gaze de carter,dar nu chiar asa mari sa zic. Turbina a fost reconditionata in urma cu 3000km si a fost verificata de 2 ori dupa reconditionare si totul e om pe partea de turbina. In carter problema e ca presiunea este mult mai mare decat cea normala si de aceea am gaze de carter mult mai dense sub capota...
  4. Deci... Mecanicul a scos acel racord care vine din capacul de culbutori si l-a lasat liber in zona motorului. Pe parte tubulaturii de aer a pus un capac ca sa nu traga aer fals. Mecanicul respectiv a zis sa ne vedem dupa ce parcurg 1000-2000km. Inca nu am reusit sa iau legatura cu el.
  5. Salutare colegi! Detin un F31 316d 116cp,N47D20C. Dupa cumpararea masinii din Germania, am reusit sa parcurg 7000km pana sa am lipsa primul litru de ulei. Treptat a inceput consumul de ulei. 1L la 4000km, 1L la 3000km, iar acum am 1L la 2000km. Multi au spus sa schimb motorul, iar altii au zis ca se rezolva probabil prin segmentare. Dupa ce am ajuns la un mecanic, a ajuns la concluzia ca presiune din culbutori este mare. A scos furtunul care intra in conducta de aer si l-a lasat undeva sub masina, iar la conductare de la turbo l-a infundat. Dupa aceea tin sa zic ca nu am mai avut pic de consum de ulei. Singurul dezavantaj e ca ies toate gazele de carter pe sub capota. Acum intrebarea mea este urmatoarea: care sa fie principala cauza din punctul vostru de vedere? Ma gandesc ca daca era o problema cu segmentii, consumul de ulei trebuia sa fie in continuare? Sa fie capac culbutori? Sa fie simeringuri supape? Multumesc anticipate pentru toate raspunsurile!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.