Salutare colegi! Detin un F31 316d 116cp,N47D20C. Dupa cumpararea masinii din Germania, am reusit sa parcurg 7000km pana sa am lipsa primul litru de ulei. Treptat a inceput consumul de ulei. 1L la 4000km, 1L la 3000km, iar acum am 1L la 2000km. Multi au spus sa schimb motorul, iar altii au zis ca se rezolva probabil prin segmentare. Dupa ce am ajuns la un mecanic, a ajuns la concluzia ca presiune din culbutori este mare. A scos furtunul care intra in conducta de aer si l-a lasat undeva sub masina, iar la conductare de la turbo l-a infundat. Dupa aceea tin sa zic ca nu am mai avut pic de consum de ulei. Singurul dezavantaj e ca ies toate gazele de carter pe sub capota. Acum intrebarea mea este urmatoarea: care sa fie principala cauza din punctul vostru de vedere? Ma gandesc ca daca era o problema cu segmentii, consumul de ulei trebuia sa fie in continuare? Sa fie capac culbutori? Sa fie simeringuri supape? Multumesc anticipate pentru toate raspunsurile!