Jump to content

Flavius_

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW F10

Flavius_'s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, Azi am fost si eu si mi-am schimbat distributia la Autobavaria Bistrita. Intradevar sunt foarte ok oamenii de acolo, dau dovada de mult profesionalism si am plecat cu o impresie foarte buna de acolo. Legat de trepidatiile la pornire, ambreiajul pare sa fie Ok, tampoanele de motor sunt OK. Aceeasi chestie si la mine, am joc axial la turbina. Cei de la service mi-au recomandat sa o reconditionez, dar avand in vedere experientele prin care ai trecut si tu, cred ca o sa imi cumpar una noua. Ai cumva o recomandare? De unde ai cumparat turbina noua? Ai comandat-o de la ceva magazin online ? sau de la un magazin de piese auto? Multumesc, Flavius
  2. Multumesc pentru raspuns. La mine la masina, in istoric am vazut ca a fost schimbat ambreiajul la aproximativ 100000 de km, de volanta nu am vazut sa scrie nimic. Deci m-as astepta cumva sa trebuiasca schimbat ambreiajul. Interesant ce imi spui tu, ca ar putea fi si de la turbina. Daca sunt probleme la turbina, eu m-as fi asteptat sa se simta si in alte trepte de viteza. Am vazut ca nu e exagerat de scumpa o turbina noua la 2.0 d, deci si eu sunt de parere ca nu merita reconditionata. Joi am programare la service pentru distributie si o sa vad atunci ce o sa imi spuna si despre trepidatiile acelea.
  3. Salut, Multumesc pentru sfaturi. Am ales Autobavaria Bistrita pana la urma. Am sunat si la Alba Iulia si la Bistrita si in urma conversatiei de la telefon pe care am avut-o, am ales sa merg la Bistrita. Am o intrebare, avand in vedere ca si tu ai N47T, manual. Am observat, acum dupa ce am mai circulat cu masina ca are niste trepidatii atunci cand pornesc de pe loc cu treapta 1 si turez motorul pana pe la 1200-1300 de ture. Daca turez motorul mai tare, nu mai are nici o trepidatie, daca pornesc usor fara sa turez motorul, la fel nu are nici o trepidatie. Bineinteles, ca am vorbit cu cei de la Bistrita sa facem o constatare si pentru asta. Dar sunt curios, pana cand o sa se faca constatarea, ce anume ar putea fi? Ambreiaj ? Volanta? Tampoane motor? Avand in vedere ca si tu ai aproximativ acelasi numar de kilometri poate te-ai batut deja de aceasta problema.
  4. Salut, Sunt proaspat posesor de BMW F10 520d, 2014, Euro 6, motor N47T, cutie manuala. Masina are 201000 de km, istoric complet la BMW, dar din cate am vazut pe raportul de service, distributia nu a fost schimbata niciodata. Din cat ma pricep eu, nu mi s-a parut ca ar suna lantul de distributie, dar m-am gandit totusi sa o schimb, preventiv, intrucat e de ajuns cred daca a mers deja 200000 cu distributia aceasta. Am citit topicul aici si am observat ca multi dintre colegii de aici ati mers la Autogenial Alba-Iulia si ati fost foarte multumiti. Eu sunt din Cluj, dar cum Alba-Iulia este destul de aproape ma gandeam sa merg si eu acolo. Avantajele din cate am vazut ar fi ca iti dau garantie si oamenii ar trebui sa fie destul de buni pe partea de manopera intrucat au multe masini la schimb de distributie. Acum, am si eu cateva intrebari pentru cei care ati mai fost la acest service: 1.Am vazut ca piesele sunt OE. Asta ce inseamna mai exact? Ce marca sunt? 2.Am vazut ca oamenii se descurca fara a da motorul jos de pe masina, ceea ce pe de o parte mi se pare un avantaj, dar intrebarea e in cazul in care nu se mai da motorul jos, au spatiu de lucru ca sa schimbe toate piesele de la distributie? Intreb asta pentru ca am vazut ca ar fi de schimbat destul de multe piese: 4 buc. x 13532247156 Saiba injector 1 buc. x 11147797490 Simering 1 buc. x 11128511814 Garnitura capac distributie 1 buc. x 11137807302 Garnitura baie ulei 1 buc. x 11127807017 Set garnituri capac _chiulasa_ 1 buc. x 13529886258 Lant distributie inferior 1 buc. x 13528573159 Patina lant distributie 1 buc. x 13528580559 Patina distributie 1 buc. x 13527797906 Pinion arbore 1 buc. x 13527800395 Surub pinion arbore 1 buc. x 13527797905 Intinzator lant inferior 1 buc. x 13527797909 Spritiera ulei sistem ungere 1 buc. x 11318570649 Lant distributie superior 1 buc. x 11317797514 Pinion ax came 3 buc. x 11317797516 Surub pinion ax came 1 buc. x 11317797899 Sina ghidare lant distributie 1 buc. x 11317797898 Sina intinzatoare lant 1 buc. x 11318490219 Intinzator lant superior 1 buc. x 11417798019 Pinion pompa ulei 24 dinti 1 buc. x 11417807350 Surub pinion pompa ulei 24 dinti 1 buc. x 11417797896 Lant pompa ulei Si o ultima intrebare sper, ca sa nu fie offtopic. Pentru cei care mai aveti motor N47 cu cutie manuala, am observat ca atunci cand las ambreiajul fara sa turez motorul, turatia urca singura de la aproximativ 800 de rotatii la 1000 de rotatii si sta asa la turatia respectiva, atat timp cat nu accelerezi mai tare. Deci practic in viteza 1, ea merge la relatiu in viteza la 1000 de ture, nu mai jos. Este asta ceva specific la modelele astea cu motor N47 si manuala? Mentionez ca nu am mai intalnit asta la alte masini. Multumesc, Flavius
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.