Jump to content

Rosniper

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    x5 f15 x drive

Rosniper's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Mai aveam o nedumerire, inainte sa cumpar alte anvelope, daca 285/45 are 2322mm si 255/50 are 2316mm exista o diferenta intre axe de 6 mm cu roti oem. Acesta diferenta nu cauzeaza cutiei de transfer? Adica ce toleranta are? Cati mm? Stiam ca trebuie sa fie totul identic aceeasi mm la profil, marca, si aceeasi uzura la anvelope.
  2. initial am scris gresit masuratoarea deci au 2345 mm pe fata si 2320 mm pe spate, e clar ca cele de pe fata au probleme. Multumesc petntru informatii Bogdan.
  3. Am citit tot topicul, apoi am masurat circumferinta si surpriza! Ambele fata au 2275 mm si ambele spate au 2245 mm deci o diferenta de 30 mm intre fata si spate. sunt uzate uniform. Bine ca nu am mers mult cu ele , cat le am facut proba. Care dintre anvelope sa nu fie bune? Adica ai idee cat trebuia sa aiba circumferinta pe fata si pe spate ? Si cand te gandesti ca sunt Michelin...
  4. Am masurat profilul anvelopelor cu un aparat: 7 mm pe fata si 6,9 mm pe spate, circumferinta nu am masurat o, nu m am gandit ca pot avea defect de productie. Anvelope sunt toate patru acelasi model Michelin latitude sport 3 si au aceelasi profil, doar difera indicele de vitezaw pe spate si v pe fata.Doua sunt facute intr o tara iar cele de pe fata in alta. Poate ca si asta conteaza chiar daca sunt aceelasi model si au acelasi profil. Acum merg cu cele de 18.Pe cele cu 19 nu le am tinut decat o ora pe masina. Multumesc pentru raspuns.
  5. Salut, am un x5 F15 x drive 2.5 diesel pe care l am luat la 128000 km din Belgia, acesta a venit cu roti 255/55/18 toate patru. Am cumparat pentru vara alte 4 roti dar in doua dimensiuni: 10J x19 285/45/19 spate si 9J x 255/50/19 pe fata, W Spoke styling 447. Acestea au anvelope Michelin latitude aceelasi profil, pe spate 111 W dot 2018 iar pe fata 107 V dot 2016 , profil 7 mm pe fata si 6,9 mm pe spate. La accelerare de pe loc spatele parca trece pe niste denivelari si se simte ca niste smucituri usoare face de la 30 km/h pana pe la 70 km/h apoi nu mai face. La viteze mari nu face deloc. Am pus la loc rotile pe 18 si masina merge lin. Intrebarea este, care sa fie cauza? Rotiel sunt originale scrie Bmw pe ele au codurile oem, sunt combatibile cu masina sunt scrise pe stalp, pe carte. Mi se pare foarte sensibila masina sa faca cu alte roti asa. Anveopele nu au steluta Bmw, cele pe 18 au. Insa anvelopele de pe jantele de 19 sunt ca noi, nu vibreaza se aud super pe asfalt au uzura minima 1 mm si au fost depozitate in interior. Singurul lucru este ca indicele de viteza pe spate este w iar pe fata v sa fie asta cauza? Acum merg cu cele de 18, dar nu ma indur de cele in doua latimi pentru ca sunt impecabile si masina arata altfel, insa nu stiu de ce se manifesrta asa, daca cineva poate sa ma ajute cu un raspuns...
  6. E cam tarziu raspunsul si poate ca ai rezolvat, insa am avut aceeasi problema la roata fata stanga si tot la F15... Are un brat mare care are in spate un pivot, acela nu avea joc, ci pur si simplu aceea nuca care are un strat de teflon din cate am inteles, se dilata cand este foarte cald afara si de aici zgomotele. Cei de la service au pus cu o seringa ceva vaselina sub burduf si are 1 an de cand nu se mai aude. Poti sa il inlocui dar costa 1500 lei tot bratul aproximativ, sau sa mai ii lungesti viata cu ceva ulei/vaselina sub burduf.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.