Jump to content

sirViezure

Members
  • Posts

    21
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW X3

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

sirViezure's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Multam, o sa ma uit. La prima vedere, varianta cu cablu ENET mi se pare mai ieftina si poate mai sigura, ramanand problema softului.
  2. Merci de raspuns! Daca merg pe ideea cu Bimmercode, ce fel de adaptor mi-ar trebui mai exact, imi poti da un link pls?
  3. Salut, vin cu o intrebare legate de codare pe un F25. As vrea sa fac o mica modificare legata de luminozitatea displayului (acum se ajusteaza automat -Brightness at night- si vreau s-o duc cum era inainte de update-ul navigatiei, in Brightness si atat; am atasat o imagine cu ce trebuie modificat). Pentru asta, am doua optiuni la dispozitie: fie caut pe cineva sa ma ajute, fie incerc sa fac modificarea singur. Daca merg pe a doua varianta, imi puteti spune, va rog, de ce as avea nevoie? Pe viitor, poate imi va fi de folos si pentru diagnosticare. Din ce am cautat, mi-ar trebui in cablu ENET + soft, insa nu stiu exact care si aici sper sa ma ajutati voi 🙂 Merci!
  4. Cum ziceam, testul service-ului spunea ca compresorul functioneaza cum trebuie, fara opriri. Acum nu stiu, poate merita incercat si in alta parte. Am testat si acel senzor de habitaclu si parea sa indice corect temperaturile cat am stat in service (acolo culmea, nu a bagat deloc aer cald; daca e relevant, masina nu a fost in mers pe durata testarii) . Nu da nicio eroare pe tester. Intre timp, problema inca persista si poate fi rezumata asa: - Afara 30 de grade, aerul conditionat pus pe 16 grade si puterea la max; - Sufla rece 5 minute, apoi sufla cald 3 min (desi nu sesizez diferenta de temperatura in habitaclu, sa zic ca a ajuns la 16 grade si apoi doar mentine), apoi iar sufla rece. Ma indoiesc ca asa functioneaza in mod normal, insa nici nu stiu ce sa-i mai fac..
  5. Nu, in sensul ca nu am fost sa verific acel senzor. Ce mi s-a parut interesant la un drum lung de acum cateva zile, odata ce a inceput sa bage rece si nu am mai umblat la temperatura sau rotita, a suflat rece tot drumul de 2h.
  6. Am rezolvat pana la urma, poate va ajuta pe cineva. Problema era supapa EGR. A fost schimbata impreuna cu niste garnituri si este complet altceva acum.
  7. Am fost la service. Pe langa faptul ca acolo nu s-a reprodus problema desi am stat vreo 30 de minute, cu tot felul de teste la aparat si citit valori, concluzia a fost ca nu sunt pierderi si compresorul functioneaza cum trebuie (daca avea probleme, s-ar fi vazut ca e pe duca). Daca se mai intampla problema, probabil este de la acel senzor. Ciudat ca acolo, stationar, a mers impecabil. Imi puteti recomanda un service in Buc care s-ar ocupa cu asa ceva (schimbat senzori de genul, eventual specializat in BMW)? Multumesc.
  8. Mi-e sa nu fie asta, Benilika! Am fost azi si am incarcat cu freon, mi-au zis acolo ca nu sunt pierderi si ca merge si compresorul (am fost la AB service de pe Sos. Chitilei, ca am inteles ca au si tester de aer conditionat sau ceva de genul). Problema persista, insa. Baga ba rece, ba cald, fara sa mai umblu la el (il pun pe 16 grade si la maxim) si baga la fel peste tot (in fata, spate, la picioare). Faza e ca am observat ca atunci cand baga rece, de ex, si mut rotita de aer pe rosu, baga tot rece, doar ca parca cu mai putina forta. Cand baga cald, baga si pe rosu, si pe albastru, posibil tot cu diferenta de putere.
  9. Salut forum, Acum ca s-a mai incalzit afara, am sesizat o problema la aerul conditionat. Mai exact, desi-l pun la temperaturi mici (17 grade, de ex.), pun rotita aceea pe albastru si baga aer cu putere, uneori baga cald, alteori rece, oscileaza, insa preponderent cald. De la ce poate fi? Trebuie incarcat cu freon? Multumesc!
  10. Inca o nota. Aceasta intarziere se resimte mai ales la viteze mici (intaia sau a doua, sa zicem) si uneori se traduce si prin niste smucituri cand schimba vitezele.
  11. Am condus o zi pe Sport, mutat de la Confort si mi s-a parut o alta masina, nu am mai simtit niciun lag. A doua zi, insa, iar l-am resimtit.. Ce ar putea fi?
  12. EGR-ul l-am schimbat la vreo luna dupa ce-am luat masina, deci nu apucasem s-o conduc mult. Din ce imi amintesc, nu am sesizat aceasta problema. DPF-ul l-am curatat acum vreo luna, iar in intervalul dintre schimbul de EGR si DPF am mai simtit problema. O tin pe Confort, uite la asta nu m-am gandit. Daca comut din schimbator din Drive in Sport, e totuna cu Sportul din programe (eco, confort, sport)?
  13. Salut! Am un X3 F25 2015, automat si am sesizat o problema: uneori am impresia ca, atunci cand sunt pe loc si accelerez, exista o intarziere de ~1 sec dintre momentul in care apas pedala si plecare. E mai sesizabil cand vreau sa intru in trafic, de exemplu si accelerez in momentul cand e banda libera. Masinii i-a fost schimbat EGR-ul la BMW Bavaria Baneasa si curatat DPF-ul, daca este relevant (pe tester apareau doua erori legate de EGR si filtru, dupa curatarea filtrului au disparut ambele erori). Aveti idee ce poate fi? Multumesc!
  14. Multumim pt upload, Dragos! O singura intrebare, am incercat sa-l downloadez si dupa ceva timp mi-a dat eroare de "transfer quota excedeed" si ma pune sa astept 5 ore. Plus ca nu stiu daca dupa 5h pot continua de unde a ramas. Mai exista urcat fisierul si in alta parte? Merci!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.