Jump to content

Bmw x6 n57

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw

Bmw x6 n57's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. Am verificat astazi pe seara dupa un drum mai lung si viteza mai mare si surpriza este pe verde. Sa fie senzorul ?
  2. Salutare detin un x5 2012 4.0d 306 cp n57d30b si in imi creste nivelul de ulei din baie iar joja se pare ca miroase a motorina arsa. De ce se intampla asta?
  3. Totusi daca ar fi fost _chiulasa_ cred ca arata mesajul temperatura prea mare in bord intra in limp mode si trecea de pragul admis de 112 grade demult. Plus ca eu fac in medie 200 km pe zi . Imi puteti recomanda pe cineva din Bucuresti bun pe electrica ?
  4. Nu cred ca apuca sa fiarba asta e si ideea ca imediat cum ajunge la pragul de 112 pornesc o secunda ventilatoarele si scade la 90 dupa imediat iar urca si tot asa. Iar daca opresc si o las la relanti sta pe 90. Am mai auzit o varianta ca ar fi vinovat ECU . Am un video dar nu stiu cum sa il postez de acolo v.ati da seama mai clar
  5. Am facut diagnoza ISTA nicio eroare cu legatura la racire. Dimineata imi arata temperatura corecta si creste normal. Clima funtioneaza baga cald si ciudat este ca nu lipseste apa din vasul de expansiune. Am luat in calcul si varianta unei chiloase ovalizate cu toate ca nu am auzit la modelul asta de asa ceva. Dar totusi nu cred ca ma mai puteam folosi de masina zi de zi. Cam toti m.au indrumat pe partea electrica...
  6. Lichidul de racire antigel. Dupa ce am auzit prima data vetilatoarele am monitorizat in meniu ascuns 7
  7. Salutare. Detin un x6 e71 40d 306 cp n57 an 2013 iar dupa schimbarea motorului intampin o problema care pare ca nu se mai termina. In urma cu 1 luna am auzit ventilatoarele pornind la ultima treapta in conditiile in care afara era frig iar masina era pornita de cateva minute. S-a repetat asa ca am continuat in a lua pe rand piesele responsabile de racire am schimbat termostat pompa apa auxiliara senzor temperatura antigel, iar radiatorul precizez ca era nou. Dar masina oscileaza in special la un mers cu viteza constanta pe pilot automat intre 90-112 grade. Daca apas pedala si merg sportiv nu creste. Probabil la pragul de 112 daca nu ar actiona ventilatoarele ar fierbe. Ceva pareri ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.