Jump to content

gigimarfa

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 116i

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

gigimarfa's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Month Later
  • Week One Done

Recent Badges

0

Reputation

  1. ProblemĂŁ rezolvatĂŁ: distribuția am pus-o inițial bine, am desfacut și am mai verificat ĂŽncĂŁ o datĂŁ. Am decis sa schimb și variatoarele / vanosurile și solenoizii comanda pozitie axa cu came. Atenție: pentru oricine se lovește de aceastĂŁ problemĂŁ, daca dupa ce ați schimbat distributia masina tot face zgomot la pornirea la rece (ca un fel de cârâit/ronțĂŁit) aveti nevoie de o resetare/reinitializare a valorilor care tin de vanos, procedeu care am inteles ca se face normal dupa orice interventie la sistemul vanos. Aceasta se poate realiza din cate am vazut cu programul ISTA. In cazul meu au fost schimbate urmĂŁtoarele pĂŁrți din distribuție: 2x variatoare vanos, 2x ghidaje distributie, 2x suruburi variatoare vanos, 1x lant, 1x intinzator, 1x rotițĂŁ vibrochen.
  2. Am studiat acest topic, cand am pornit masina dupa distributie aveam intr-adevar mufele inversate, le-am pus cum trebuie acum si parca face si mai urât motorul.. E: de asemenea mulțumesc frumos pentru raspuns!
  3. Salutare, am avut ceva probleme cu al meu seria 1 116i cod motor n45t sau n45n (unele vindecodere il arata diferit) și anume nu pornea. Dupa ce am eliminat toate celelalte cauze care ar fi putut duce la aceasta problema am ales sa desfac capacul si sa verific distributia. Am cumparat un set de cale si am ĂŽncercat sa o trag la punct, axele erau decalate senzorii de impulsuri de pe variatoare la fel iar ghidajul lanțului avea o parte rupta din el. Am cumparat set de distributie, am verificat autodata sa vad procedura de schimb si am zis ce-o fi o fi. Am tras axele la punct am pus calele, distributia, variatoarele (cele care erau deja pe masina), am invartit motorul de doua ori, calele intrau iar perfect unde trebuie, am reasamblat totul si dupa a pornit la prima cheie. Acum masina arunca urmatoarele coduri de eroare: P0012 si P0014. La pornire relantiul oscileaza si parca motorul dĂŁ sĂŁ moarĂŁ, dupa isi revine cand se ĂŽncĂŁlzește si merge ok doar ca in mers are o ezitare la schimbarea treptelor. Sunete ciudate nu sunt, nici in partea de sus nici in partea de jos (plasticele rupte au fost recuperate). Aveti vreo idee de la ce ar putea sĂŁ fie problema asta? Ma gândesc sĂŁ mai desfac iar sĂŁ pun si variatoarele noi.. solenozii i-am curatat, iar senzorii de pozitie axe i-am pus noi. Oare am gresit eu ceva la montajul variatoarelor? Din ce am vazut si pe youtube variatoerele nu ar avea o pozitie anume la montajul pe axa, poate nu am vazut bine dar nici in autodata nu este specificat. Mulțumesc frumos pentru orice sfat. Orice ar fi nu regret cĂŁ m-am apucat singur de aceasta lucrare, mergem inainte si invatam din greseli. (Mentionez cĂŁ ultima data cand s-a oprit motorul masina statea la relanti, s-a oprit dintr-o data foarte silențios iar dupa nu a mai pornit deloc).
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.