Salutari! Acum cateva zile, dupa o tura prin oras, am oprit masina 10-15 minute. Cand am pornit-o iar, mi-a aparut martorul de nivel din vasul de expansiune. Stateam la 2 strazi distanta, deci am mers pana in fata blocului, am oprit masina si am zis sa verific antigelul. Cand am ridicat capota sa ma uit, am constatat ca vasul era complet gol. Mecanicul mi-a zis sa ii pun antigel G11 concentrat si sa vad daca mai pierde. Asa am si facut, m-am mai plimbat cu masina noaptea, cateva ore si cand sa ajung acasa, iar mi-a aparut martorul. Am lasat masina asa si cand m-am trezit urmatoarea zi, am verificat uleiul: era aproape apa. Curgea de pe joja ca si cum ar fi fost apa si putin ulei. Scazuse si nivelul uleiului sub minim. I-am mai pus si niste ulei si antigel, am mai mers in seara aceea putin cu ea, dupa care am realizat ca fac o prostie, asa ca am parcat-o si n-am mai pornit-o de atunci. N-am apucat sa vad daca scoate fum pe evacuare, masina mergea okay, fara sa piarda putere, fara zgomote ingrijoratoare. Din ce am citit, fie este garnitura de chiulasa, fie termoflotul. Ar fi cam singurele puncte unde ar putea intra APA in ULEI (nu invers). Nu o pot duce la service decat pe platforma, pentru ca imi este teama sa nu imi bage apa in camera de ardere, in cazul in care ar fi chiulasa. Si costurile ar fi foarte mari pentru reconditionarea chiulasei + schimbat filtre, ulei, antigel si spalarea baii de ulei. In cazul termoflot-ului, ar fi ceva mai ieftin si usor de diagnosticat. Am mai observat si vreo 2-3 baltoace de lichide (probabil si ulei si antigel) pe scut, in zona stanga cum te uiti spre masina, dar si in zona vasului de expansiune (sub motor, spre habitaclu). Inainte de a o duce la service, voiam parerea voastra. Sa stiu macar daca mai astept pana fac rost de bani ca sa reconditionez chiulasa sau o duc acum si schimb termoflotul. Va multumesc anticipat! ❤❤