Jump to content

YRN.Dre

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    2004 BMW 320d E46

YRN.Dre's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Cand am scos joja de ulei sa verific nivelul, acesta picura de pe joja ca apa. P.S: Am uitat sa mentionez ca am facut revizia la masina acum aproape 3000 de km. Filtre Mann, ulei Castrol 5w-30. Uleiul nu scazuse inainte. Masina nu pierdea gram de ulei pana sa imi bage apa in baie. Am dus-o la mecanic aseara si mi-a spus ca cel mai probabil este termoflotul. Imi amesteca lichidele, in baia de ulei creste nivelul, din cauza presiunii scapa pe la garnituri si se pierde in mers. Nu am gasit scurgeri sub masina la stationare, dar antigel oricum nu mai era in baie, doar pe circuit (daca strangeam de furtunul care iese din vasul de expansiune, se auzea apa in furtun). In aproximativ 2 zile ar trebui sa aflu daca este sau nu termoflotul. Va tin la curent, dragilor, si va multumesc mult pentru implicare.
  2. De asta stiu si mi se pare foarte ciudat ca mi se intampla invers.
  3. Salutari! Acum cateva zile, dupa o tura prin oras, am oprit masina 10-15 minute. Cand am pornit-o iar, mi-a aparut martorul de nivel din vasul de expansiune. Stateam la 2 strazi distanta, deci am mers pana in fata blocului, am oprit masina si am zis sa verific antigelul. Cand am ridicat capota sa ma uit, am constatat ca vasul era complet gol. Mecanicul mi-a zis sa ii pun antigel G11 concentrat si sa vad daca mai pierde. Asa am si facut, m-am mai plimbat cu masina noaptea, cateva ore si cand sa ajung acasa, iar mi-a aparut martorul. Am lasat masina asa si cand m-am trezit urmatoarea zi, am verificat uleiul: era aproape apa. Curgea de pe joja ca si cum ar fi fost apa si putin ulei. Scazuse si nivelul uleiului sub minim. I-am mai pus si niste ulei si antigel, am mai mers in seara aceea putin cu ea, dupa care am realizat ca fac o prostie, asa ca am parcat-o si n-am mai pornit-o de atunci. N-am apucat sa vad daca scoate fum pe evacuare, masina mergea okay, fara sa piarda putere, fara zgomote ingrijoratoare. Din ce am citit, fie este garnitura de chiulasa, fie termoflotul. Ar fi cam singurele puncte unde ar putea intra APA in ULEI (nu invers). Nu o pot duce la service decat pe platforma, pentru ca imi este teama sa nu imi bage apa in camera de ardere, in cazul in care ar fi chiulasa. Si costurile ar fi foarte mari pentru reconditionarea chiulasei + schimbat filtre, ulei, antigel si spalarea baii de ulei. In cazul termoflot-ului, ar fi ceva mai ieftin si usor de diagnosticat. Am mai observat si vreo 2-3 baltoace de lichide (probabil si ulei si antigel) pe scut, in zona stanga cum te uiti spre masina, dar si in zona vasului de expansiune (sub motor, spre habitaclu). Inainte de a o duce la service, voiam parerea voastra. Sa stiu macar daca mai astept pana fac rost de bani ca sa reconditionez chiulasa sau o duc acum si schimb termoflotul. Va multumesc anticipat! ❤❤
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.