Jump to content

N47_1978

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Seria 3

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

N47_1978's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. De când a venit vremea rece , îmi ies aburi de sub capotă .Ce ar putea fi , a mai pătit cineva ??
  2. Era eroare pe filtru de particule , l am curățat, am schimbat inclusiv bateria că m a lăsat acum pare ok
  3. Salut! E vorba de un BMW seria 3,diesel, e90, N47, doar câteva secunde pierde puterea și rămâne subturata după care își revine . Creste și consumul f mult
  4. Salut. Am următoarea problema ..pornesc cu mașina treapta 1 mașina se deplasează ok schimb a doua se deplasează ok daca e sa opresc la semafor plec cu a întâi mașina scade turația la 1100 și nu mai creste preț de câteva secunde după care își revine și are un " zvâc"..nu am nimic la bord aprins, motorul merge rotund..ce ar putea fi . Mulțumesc!
  5. Mulțumesc frumos! O recomandare ptr un service ai?
  6. 4390-monitorizare cuplu motor-semnall defectuos 497C-senzor ptr gaze esap. Înainte turbocom-plauzabilitate 41AA-senzor presiune supraalimentare-defectuos 41AB-senzor presiune supraalimentare-defectuos 40E9-rehulator recirculare gaze esap.(ARF)-defectuos 4A74-Bus de date CAN-Eroare in transmitere date A4A79-Bus de date CAN-Eroare in transmitere date 49A6-Bus de date LIN-Comunicare perturbată 49A5-Bus de date LIn-Comunicare perturbată 41BA-Senzorul de presiune gaze eșapament-defectuos 419B-senzor presiune atmosferica(aparat de comanda)-defectuos 4D03-Senzor presiune gaze de eșapament-defectuos 4CA0-senzor presiune ulei -plauzabilitate Aceste erori îmi apar la diagnoză! 4390-monitorizare cuplu motor-semnall defectuos 497C-senzor ptr gaze esap. Înainte turbocom-plauzabilitate 41AA-senzor presiune supraalimentare-defectuos 41AB-senzor presiune supraalimentare-defectuos 40E9-rehulator recirculare gaze esap.(ARF)-defectuos 4A74-Bus de date CAN-Eroare in transmitere date A4A79-Bus de date CAN-Eroare in transmitere date 49A6-Bus de date LIN-Comunicare perturbată 49A5-Bus de date LIn-Comunicare perturbată 41BA-Senzorul de presiune gaze eșapament-defectuos 419B-senzor presiune atmosferica(aparat de comanda)-defectuos 4D03-Senzor presiune gaze de eșapament-defectuos 4CA0-senzor presiune ulei -plauzabilitate
  7. Eu chiar nu mă pricep la mecanica, electronică mașini...Nu știu cum as putea sa incarc aici tot ce am schimbat la ea și vid cum merge motorul ..întrucât spatiu este f mic
  8. Mi s a aprins check engine, nu se accelera, nu nimic, mergea tot întrerupt motorul, de la service mi au trimis poza cu injectoarele pline de pilitura din aia .Și da am schimbat inclusiv rezervorul întrucât mi s a spus că e posibil sa fie și acolo șpan .Am factura de la service cu tot ce au făcut , ce au schimbat ce au curățat.
  9. Buna ziua! Am o problema ..când merg in trafic aglomerat , vițeza 1 și 2, gen aglomerație de oraș, semafoare, etc, când rămâne mașina la relanti motorul nu mai merge rotund.Vizibil este la clapeta de accelerație că nu se învârte rotund la relanti .Repet numai după ce merg in trafic aglomerat se întâmplă.Daca o las pe relanti vreo 5 minute mașina și își revine și motorul incepe să meargă rotund. Menționez că am schimbat egr, răcitor , toată galeria de admisie curatata, injectoare schimbate(sh) inclusiv clapeta de accelerație curățată. Pe tester îmi dă defectuos senzor presiune supraalimentare . Ce ar putea fi ??
  10. Problema este la motor, nu merge rotund ,are momente când merge cu întreruperi.La relanti când pornesc masina merge rotund, după ce am parcurs ceva km motorul incepe să meargă întrerupt dar asta se simte doar când o las pe liber ,la relanti și motorul este cald.Daca opresc motorul și repornesc mașină își revine, după care la câțiva km parcurși iar incepe să meargă întrerupt .Nu face tot timpul , are momente și momente .Toată galeria de admisie a fost curățată, injectoare schimbate, egr schimbat, bujiile și releu de bujii au fost schimbate noi acum 1 an.Ce ar putea fi ... mulțumesc! Am uitat să menționez la diagnoza nu mi a dat decât o eroare pe un senzor, am uitat ce senzor cum se numea și a fost anulată eroarea.In rest nu îmi dă erori pe injectoare sau altceva .
  11. Ms frumos! Deși îmi este oarecum greu sa înțeleg cum funcționează mecanica, am înțeles perfect cum ai EXPLICAT.Recunosc ca femeile au și ele limitele lor și ju pt fi bune la toate! Mulțumesc frumos ptr explicații! Cu ale liqoui moly eu fac schimbul la ulei. Voi folosi și pe cel 2T.
  12. Am înțeles. Voi face mereu plinul, nu înțeleg de ce se formează acest span, asta este singura problema a mașinii având 197k km reali, eu am cumpărat o la 50k din Belgia în 2011.Ca o gluma asa, doar la BMW ul meu se întâmplă treaba cu span ul, pe cine cunosc și are BMW nu are aceasta problema.
  13. Totul a fost curățat și în martie,conducte tur-retur. În locuit pompa de înalte, chiar și pompa combustibil(nush dacă e același lucru cu pompa injecție), oricum au fost schimbate tot ce se numea pompa :)) a costat procedura în jur de 4500 de lei, înlocuit injectore cu altele sh normal(nii sunt ff scumpe). Ideea este ca fix la 10 luni mașina dusa din nou pe rampa în service. În 10 luni am plătit ptr aceeași procedura de 2 ori
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.