Jump to content

Laurentiu-

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Location
    Timisoara

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Laurentiu-'s Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Year In Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. In caz ca nu rezolv la service-ul unde am fost si avand in vedere faptul ca si eu sunt din Timisoara, imi poti recomanda pe cineva care s-ar pricepe foarte bine la motoarele astea? Incep sa cred ca nu le pasa asa de mult de problemele care au aparut dupa pentru ca nu se agita prea tare sa le rezolve, cu toate ca e service autorizat si am "garantie".
  2. Salut, am fost la un mecanic sa-mi schimbe diverse chestii pe la masina. Initial pentru amortizoare spate plus diverse la suspensia fata si schimb ulei + filtru ulei + senzor ulei. Dupa schimbul de ulei a inceput sa se auda un sunet ciudat la motor fie ca stau pe loc sau merg. Asta se intampla intr-o anumita plaja de turatii—in general peste 1400 RPM si sub 1800. Intrebarea mea este, oare are vreo legatura cu schimbul de ulei sau s-a intamplat vreo patanie cat timp a fost masina la service? Masina nu facea asa inainte. Uleiul este Castrol Edge FST LL-04. A pus exact 5.25L si mi se parea ca pe joja era peste MAX (doar mai ramane ceva si din uleiul vechi ma gandesc, nu poti scoate chiar fiecare gram), asa ca am mai scos eu vreo 300 ml ca sa fie putin sub MAX. Masina are motorul N47 cu distributia schimbata anul trecut. Video cu huruit la 1500 RPM: Si ca sa nu mai deschid alt topic, mai am o problema, tot de la acelasi service. Au fost schimbate si tampoanele motor + cutie (manuala) cu unele originale si masina vibreaza la rece incontinuu parca pe undeva sub bord partea stanga cand este la relantii si pana la 1100 - 1200 RPM (uneori si mai sus cand accelerez). La cald dispare vibratul de la relantii, dar persista pe la 1100 - 1200. El zice ca posibil de la DPF pentru ca ala vibreaza cand pui mana pe el si ca in tampoane nu se simt vibratii cand le atingi. Urmeaza candva (nu stiu exact cand) sa il dea jos si sa mai testam. Tin sa mentionez ca huruitul la 1500 RPM il aveam dupa schimbul de ulei si inainte de inlocuit tampoanele. Video cu vibratii dupa schimb tampoane: Orice fel de parere ar fi binevenita ca sa-i spun si la mecanic. Mersi!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.