Jump to content

Utza-smith

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Utza-smith's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Month Later
  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Buna seara, am schimbat suportii stanga dreapta originali, s-a diminuat vibratia dar e tot acolo gen 10% din cat era. Problema e ca masina numai trage cum tragea inainte sa ii schimb. Ce naiba sa ii mai fac ca la cati bani am bagat in ea nu imi vine sa o dau ? Multumesc
  2. Iti inteleg punctul de vedere, dar ca sa intelegi si alt punct de vedere citeste urmatoarele: 90% din accidente sunt facute de masini cu volan pe partea stanga. Al doilea aspect este ca asta este masina mea de 10 ani de cand locuiam la Londra si nu ma deranjeaza unde este volanul.In 10 ani nu am avut nici un accident cu ea. Din punctul meu de vedere aceeasi chestie legata de privitivism trebuie sa le-o aduci la cunostiinta si producatorilor de masini care mai nou pun volanul pe mijloc. Daca stilul tau de condus este defensiv, nu are treaba pe ce parte e volanul. Am vrut sa scriu acest mesaj ca o nota sa te ajut sa scapi de prejudecati. Interesul meu pentru crearea acestui topic este sa aflu pareri despre ce ar putea cauza vibratia la turatie. Din ce am inteles ar putea fii cauzata din ambreiaj si volanta. Cauciucul la suportii de motor mi-a zis mecanicul ca e bun. Problema este ca vibratia la turatie 1800-2000 apare doar la cald cand ajunge la 100°. Primii 5-10 km la prima pornire masina merge bine. Multumesc pentru sfaturi
  3. Tin sa mentionez ca ieri 12/07 am luat masina din service si filmuletul cu turatia a fost facut ieri. Azi de dimineata cand am pornito facea foarte mult zgomot si se misca motorul in toate partile ca in filmuletul urmator: Am fost la mecanic, a prins mai bn capacul unde vine filtrul de aer, a schimbat colierul care tine toba de esapament si acum jocul in schimbatorul de viteze e mai mic, exact ca inainte sa o bag in service. Inainte de aceste schimbati de azi, ieri cand am luato , tremura schimbatorul foarte rau. Acum tremura ca inainte cand am duso fara zgomot. Dimineata o sa o pornesc la rece sa vad daca face la fel ca in acest filmulet. Problema este ca dupa aceste lucrari, vibratia la turatie 1800-2000 nu a disparut. Please help!
  4. Multumesc pentru raspuns. Am uploadat pe acest link de youtube un filmulet pentru a vedea exact cum face: Daca a mai intampinat cineva acesta problema sau o solutie pentru aceasta problema, va rog sa raspundeti aici. Multumesc
  5. Buna ziua, De curand am avut masina in service bmw f10 unde am schimbat: Capac _chiulasa_ Egr Saibe injector Garnitura baterie filtru de ulei Volanta+ambreiaj Turbo reconditionat Capac arbori de echilibrare Cuzineti de biela+suruburi Pompa apa Carcasa termostat Furtun vacum Furtun epurator Distributie full kit Discuri fata+placute Teu apa Oring turbo Oring furtun turbo Furtun gaze Colier esapament Stuturi apa Toate originale. Problema este ca dupa ce am luat masina de la service are o vibratie intre 1800-2000 si pe accelerare si deccelerare si pe loc, nu doar in miscare. Inainte de aceasta lucrare masina nu avea aceasta vibratie. Am fost la mecanic si mecanicul nu gaseste de unde ar fii. Va rog sa ma ajutati. Multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.