Jump to content

AG77AIX

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

AG77AIX's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • First Post Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Este schimbat și acesta cu unul nou OE în urmă cu două Luni
  2. Am înțeles că ar mai avea unul în carcasa filtrului de ulei dar că acela ar fi pentru uleiul din cutie, cel puțin asta am înțeles, n-ar fi asta o problemă că l-aș schimba și pe acela dar costă undeva la 1.250 RON acel suport care vine cu tot cu termostat + un schimb de ulei care m-ar duce undeva la 600 RON ulei cu filtru, din nou lichid de răcire undeva la 200 RON și cât ar mai fi manopera pentru schimbarea acelui suport, cred că aș ajunge undeva la 2.500 RON doar că este foarte mult de demontat la aceasta pentru a ajunge la acel suport și dacă îl schimb și pe acela și tot nu se remediază În decursul acestei seri am făcut Pitești - Ploiești - Pitești, undeva la 300 Km dar pe Autostradă am parcurs doar 35 Km la dus și 35 Km la întoarcere, la întoarcere a început să crească din nou temperatura când am mers pe Autostradă la o viteză constantă de 140 km/h și 2.200 turații, Ce am sesizat astăzi a fost de exemplu la prima pornire de dimineață motorul fiind rece, oprit aseară, imediat după ce am pornit mașina a început să se învârtă ventilatorul, în seara asta când am intrat în Pitești, am tras pe dreapta și-am deschis capota să văd dacă a plecat ventilatorul dacă uleiul depășise 100*C și nu pornise, opresc mașina și la aproximativ două ore când o pornesc iar pornește ventilatorul
  3. Salut Six și-ți mulțumesc pentru răspuns! Fix asta am făcut în decursul zilei de ieri, am scos toate cele 4 radiatoare ( Cele 3 de apă și cel de aer, fără cel mic adițional de pe partea șoferului sub far în spatele grilei) Le-am scos pe toate, le-am spălat, am schimbat termostatul și tot lichidul de răcire, toate acestea le-am cumpărat OE. După toate acestea am ieșit în probe cu aceasta pe A1 ( sens Pitești - București și am mers până la ieșirea de Găești adică 30 Km ) … uleiul este schimbat în urmă cu aproximativ 4.000 Km cu ulei Castrol 5w30 LL Nu știu la ce să mă mai gândesc, ideea este că mâine trebuie să și plec cu aceasta la un drum de 2.100 Km pe un sens
  4. Salut și scuză-mă de deranj !! Îmi poți spune și mie te rog frumos cum ai rezolvat problema cu ridicarea temperaturii de ulei la 110*C ?? Am fix aceeași problemă la fix același tip de mașină. În oraș stă pe 100*C iar când ies pe Autostradă și merg la o viteză constantă de 130 km/h sau mai mult crește temperatura la 110*C, atât mi-a crescut la un drum de 100 KM (București - Pitești ) când intru înapoi în oraș scade la 100*C sau un pic peste, ideea este că mâine am de parcurs un drum de 2.100 Km pe sens cu aceasta și nu știu ce să fac …. Îți mulțumesc frumos !!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.