Am înțeles că ar mai avea unul în carcasa filtrului de ulei dar că acela ar fi pentru uleiul din cutie, cel puțin asta am înțeles, n-ar fi asta o problemă că l-aș schimba și pe acela dar costă undeva la 1.250 RON acel suport care vine cu tot cu termostat + un schimb de ulei care m-ar duce undeva la 600 RON ulei cu filtru, din nou lichid de răcire undeva la 200 RON și cât ar mai fi manopera pentru schimbarea acelui suport, cred că aș ajunge undeva la 2.500 RON doar că este foarte mult de demontat la aceasta pentru a ajunge la acel suport și dacă îl schimb și pe acela și tot nu se remediază
În decursul acestei seri am făcut Pitești - Ploiești - Pitești, undeva la 300 Km dar pe Autostradă am parcurs doar 35 Km la dus și 35 Km la întoarcere, la întoarcere a început să crească din nou temperatura când am mers pe Autostradă la o viteză constantă de 140 km/h și 2.200 turații, Ce am sesizat astăzi a fost de exemplu la prima pornire de dimineață motorul fiind rece, oprit aseară, imediat după ce am pornit mașina a început să se învârtă ventilatorul, în seara asta când am intrat în Pitești, am tras pe dreapta și-am deschis capota să văd dacă a plecat ventilatorul dacă uleiul depășise 100*C și nu pornise, opresc mașina și la aproximativ două ore când o pornesc iar pornește ventilatorul