Jump to content

AlexuOancea

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

AlexuOancea's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salutare, natiune. Nu am reusit sa rezolv problema, deoarece mi-am dat seama ca imi smuceste cutia, cand e pusa in modul confort, asa ca ceea ce fac acum e, o conduc in modul confort, si cand tre sa parchez o pun in eco sau sport, si nu imi mai smuceste deloc. Cred ca e magatronicul, sau poate fi schimbatorul de viteze?
  2. Multumesc, pentru raspunsul tau rapid. As dori sa fac o precizare: faptul ca nu imi smuceste in mers. Cand parchez, pun in marsalier (R) si totul e ok, apoi o pun in D, imi smuceste/zdruncina masina, mi-o smuceste brusc si sec, apoi o pun din nou in R, intra bine, fin, nici nu simti ca ai schimbat in marsalier, apoi o pun din nou in D, si ma zdruncina din nou. Asta incercam sa va explic, cand parchez, fac mai multe manevre, o pun in marsalier, apoi iar in D, si tot asa pana cand o parchez regulamentar. Idea e ca in timpul acestor manevre, daca inainte sa o pun in D, opresc motorul pentru 5 secunde, cand il repornesc, si implicit il pun in D, nu imi zdruncina masina. Imi cer scuze daca nu am fost coerent. Sper ca m-am facut inteles
  3. Salutare, natiune. Detin un BMW-eu, din 2014, F20, cu ¨faimosul¨ N47, 140.000 km, cutie autómata ZF 8 viteze. Am observat ca imi smuceste cutia, cand parchez, mai bine spus de fiecare data cand o pun in Drive, in timp ce fac manevrele de rigoare, si cu motorul cald. Cu motorul recent pornit, la semafoare, prin oras sau pe autostrada, total ok, nu imi smuceste deloc. Ca urmare a acestei situatii mecanicul mi-a recomandat scimbarea uleiului si implicit a capacului/filtrului (filtru care vine incorporat in capacul cutiei) utilizand metoda statica, in consecinta s-au schimbat vreo 5 litri. Presupun ca e prima data cand i s-a facut schimb de uleiul la cutie, deoarece pe partea din interior a capacului cutiei am remarcat ca era data efectiva de fabricatie a vehiculului. Am facut cateva experimente cum masina, ca sa incerc sa inteleg, in ¨ignoranta¨ mea, care poate fi problema, si am descoperit ca: cu motorul cald, daca inainte sa pun masina in DRIVE, opresc motorul pentru 5 segunde si il repornesc, un imi mai smuceste cutia deloc. Ciudat. Citeam pe niste site-ul in engleza cu poate fi EGR-ul, am pus testerul si nu da nici o eroare. Ma puteti ajuta cu un sfat, o parere, solutie. Merci anticipat.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.