Jump to content

Stef18

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Stef18's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Week One Done
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Sau daca stiti altceva despre suspensia standard? ( Am raspuns din greseala, la mesaj de 2 ori, trebuia si ultima propozitie in penultimul mesaj! imi cer scuze ! )
  2. Motor de 4000 sigur nu, cea mai mare varianta pe X1 din cate am vazut este motorul de 2000, cand o sa prind ceva timp liber, o sa ma pun pe cautat review-ul respectiv si o sa il atasez aici. Cam asa ceva, eram in Bucuresti la un semafor, cu motorul oprit de start/stop insa din lateral de pe o strada adiacenta, a venit un nebun ( care efectiv nu a vazut semnul de cedeaza trecerea) si a tot accelerat, norocul meu a fost ca am intors capul si l-am vazut oarecum la limita, si a trebuit sa apas destul de serios pe pedala pana a pornit masina si am reusit si o pun si in miscare. In ceea ce priveste ce a spus colegul la ultimul post, masina nu o sa fie revanduta.. o lunga perioada de timp, aceasta va ramane in familie, deci factorul revanzare oricum nu il iau in considerare. Legat de suspensii, am observat oricum ca masina vine standard cu suspensii M adaptive? Insa, am posibilitatea sa aleg suspensia standard, ma gandesc ca daca totusi nu o sa reusesc sa gasesc o masina pentru test drive cu suspensie M, sa aleg totusi suspensia standard, cred ca totusi cu aceasta nu trebuie sa existe probleme cu rigiditatea? Daca gresesc, sau exista opinii cu privire la suspensia standard, le astept cu drag.
  3. Nu ma ajuta benzina :)), am vazut un review cu masina condusa in traficul din Elevetia + autostrada, sarea de 15, chiar nu ma incalzeste, mie imi trebuie un motor potent si care sa aibe consum cat mai scazut. Era o varianta cu motor electric + benzina, doar ca nu imi permit timpi morti pentru incarcare, mai ales ca plec cu ea din tara des in interes de serviciu.
  4. Am vrut sa fac un drive test, insa singurele masini care erau disponibile pentru test, erau cu varianta de echipare normala, nu aveau niciun model cu pachet M, pentru a vedea cum se comporta cu suspensia. Da, la pachetul M, X1 2023, vine din standard cu suspensia M adaptiva, sincer doream sa optez si pentru un motor mai mare, dar pentru diesel varianta de top la motor, este 23d XDrive, de unde si optiunea mea. In aceeasi ordine, desi nu sunt un mare fan, am incercat si o configuratie pentru un Seria 3, insa cu un nivel de dotari identic ca pe X1, imi depaseste bugetul alocat pentru achizitie, sincer prefer un X1 care sa aiba toate optiunile dorite de mine, si care imi ofera o garda la sol mai ridicata, decat un seria 3, mai slab echipat.
  5. X1 este singura optiune pentru ca sunt obisnuit in masini care au o garda la sol mai inalta, de 5 ani conduc o astfel de masina, in rarele ocazii cand apuc sa conduc si ceva sedan, postura la volan imi pare ciudata. Nu imi place sistemul start/stop pentru ca mi se pare mai ales in conditii de trafic intens ca mai mult imi ia din confort, mai ales prin pornirile si opririle succesive la acelasi semafor. Asta, si am intampinat o situatie destul de neplacuta acum 1 an de zile cand a trebuit sa accelerez destul de brusc pentru a evita un accident, din cauza sistemului start stop, am avut un mic delay pana m-am pus in miscare. Mentionez ca actuala masina este un Audi Q2, nu stiu cum se comporta sistemul la BMW, dar daca este tot pe principiul celui de la Audi… nu sunt foarte incantat.
  6. Momentan pe mine nu ma incalzeste foarte mult varianta pe benzina, job-ul actual presupune deplasari in strainatate ( pe care prefer sa le fac cu masina ). Ma intereseaza un motor cat mai potent si care sa consume destul de putin, tinand cont de aceste aspecte. In ceea ce priveste start/stop-ul, am inteles ca BMW ul a imbunatatit acest aspect, si au incercat sa il faca cat mai lin, insa, tot nu sunt convins 100% de acest lucru..
  7. Va salut ! Sunt interesat sa achizitionez un BMW X1 2023, insa as avea anumite intrebari despre el. Pe scurt, am configurat un BMW X1, motor 23d XDrive, cu urmatoarele optiuni : - Vopsea Gri Frozen Pure BMW Individual - Jante M din aliaj usor Double Spoke 19’ - Capace oglinzi vopsite negre - Pachet comfort ( boxe harman&kardon, scaun conducator reglabil electric, scaun activ pentru conducator) - Pachet echipamente ( Faruri adaptive LED, asistent faza lunga, pachet oglinzi, sistem de acces confort, tava incarcare wireless) - Pachet M sport ( cu tot ce implica acesta ) - Scaune electrice pentru conducator auto si pasager - Ornamente Shadow Line cu continut extins - Scaune incalzite - Geamuri fumurii spate - Driving Assistant - Sisteme de asistenta plus - Asistent parcare Cam acestea sunt cele mai importante dotari. Intrebarile mele sunt urmatoarele: Ce parere aveti despre suspensia M? Am inteles ca face masina destul de rigida, mai bine as alege suspensia normala ? Am inteles ca s-a eliminat buton de start/stop engine ( pentru mine aceasta functie este destul de enervanta) , exista vreo posibilitate cumva sa o dezactivez? Ce parere aveti despre configuratie/model?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.