Jump to content

Andreii_xo

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW Seria 3 E90 LCI 2011, 318D, motor N47

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Andreii_xo's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salut. Încerc sa achiziționez un F10 benzina, însă am tot auzit păreri împărțite legate de 528i. Am înțeles ca motorul asta N20B20 ar avea anumite probleme. Singura problema pe care am găsit-o online ar fi la ghidajul de la lanțul de distribuție, au avut anumite probleme la lansare. In rest la ce ar trebui sa ma aștept/ sa verific? Cunosteti probleme la modelul asta? Sau ați avut/aveți si îmi puteți da o părere/recomandare? Mulțumesc.
  2. Salut. Am un 318D E90 LCI din 2011, motor N47 2.0, iar la rece (nu contează vara sau iarna, dar mai pronunțat iarna) vibrează foarte rău motorul la relanti, încât stau cu capacul motorului in portbagaj fiindcă face zgomot insuportabil. Se simt vibrațiile in toata caroseria, scaune, volan. La mine la rece relantiul e la 900 rotații apoi după 15-20 de minute scade la 800. După ce se încălzește motorul, vibratiile rămân la relanti, însa nu vibrează la fel de puternic. Daca accelerez puțin pe loc la 850-900 rotații acea Vibrație dispare și merge normal ca înainte. Am schimbat suporții motorului, asta am crezut ca ar fi prima data cauza.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.