Jump to content

AYAN4

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

AYAN4's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Week One Done
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Revin cu identificarea problemei, poate mai au si altii nevoie. Avaria este hidraulica, adica un piston din cutie, care arata ca un capac metalic s-a spart (material bun). Pentru asta trebuie schimbate mai multe, varnituri, set ambreiaje, reductor, ulei si baie, pistoanele, etc. O gramada de bani. Eu am ales Automatico pentru asta, am inteles ca se pricep si mi-au lasat impresia ca sunt profi. Am ajuns la ei in urma unei recomandari de la un service exclusiv BMW (nu reprezentanta), reprezentanta s-a cam cacait, fara un raspuns clar, mai aveau nevoie de alte verificari, bla, bla. Oricum dadeau de inlocuit cutia . Deci simptome versus rezolvare.
  2. Salutare! Intampin si eu o problema la X5 3.0d xDrive F15 din 2016, 130.000 km. Atunci cand ma dau la ea sa depasesc sau imi trebuie putere, ma baga in scaun, trage foarte bine, problema este cand schimba in superioara ma infraneaza, un soc. Daca nu insist isi revine, daca insist intra in Drivetrain erorr si ramabe in slime mode, modul de protectie de mergi intr-o singura viteza. Dupa 3 diagnoze, inclusiv BMW Militari, am inteles ca ar fi vorba de ambreiaje la cutie. Imi dadea erori la schimbare intre trepte, vedeti poza atasata. Saptamana asta merg la Automatico Service, vedem care este solutia. A mai patit cineva asa si imi poate spune cum a rezolvat? Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.