Jump to content

Conrel

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Conrel's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Da... e ciudat ca nu am nicio eroare ... "Nu știu încă, am pus filtrul de particule dar tot nu sta pornita după 2-3 mii turații" "Și am văzut ca baga ulei pe conductele de recirculare gaze" acestea sunt mesajele de la seful de service... cred ca o voi lua pe platforma si o duc la Bavaria... pare ca baietii astia nu prea stiu ce sa faca
  2. Va salut domnilor. Va descriu pe scurt problema cu speranta ca voi gasi o informatie care sa ma ajute sa continui reparatiile BMW e61 2009, LCI, N47D20C (2.0d) s-a oprit motorul in mers, am urcat-o pe platforma si am trimis masina la service. Diagnostic: Filtrul de particule colmatat. Achizitionez filtru nou, isi fac baietii timp si il schimba dupa care ma suna si imi spun ca masina nu sta pornita peste 2000 turatii si ca baga ulei pe conductele de recirculare gaz si ca ei cred ca e de la injectoare. Acum o luna a pus cineva testerul si la injectoarele valorile erau: inj 1 - 1.01-1.05 inj2 - 1.1 - 1.18 inj3 - 0.95-1.05 inj4 - 0.8-0.9 fluctuau dar stateau cumva la aceste valori +/- 0.02 Intrebarea mea este urmatoarea... continui cu investigatii la injectoare chiar daca pentru mine nu face sens pentru ca injectoarele si gazele nu prea au treaba unele cu celelalte (posibil sa gresesc grav fiind necunoscator) sau a patit sau stie cineva care ar trebui sa fie urmatorul pas spre rezolvarea acestei probleme. Va multumesc anticipat!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.