Va salut domnilor.
Va descriu pe scurt problema cu speranta ca voi gasi o informatie care sa ma ajute sa continui reparatiile
BMW e61 2009, LCI, N47D20C (2.0d)
s-a oprit motorul in mers, am urcat-o pe platforma si am trimis masina la service. Diagnostic: Filtrul de particule colmatat.
Achizitionez filtru nou, isi fac baietii timp si il schimba dupa care ma suna si imi spun ca masina nu sta pornita peste 2000 turatii si ca baga ulei pe conductele de recirculare gaz si ca ei cred ca e de la injectoare. Acum o luna a pus cineva testerul si la injectoarele valorile erau:
inj 1 - 1.01-1.05
inj2 - 1.1 - 1.18
inj3 - 0.95-1.05
inj4 - 0.8-0.9
fluctuau dar stateau cumva la aceste valori +/- 0.02
Intrebarea mea este urmatoarea... continui cu investigatii la injectoare chiar daca pentru mine nu face sens pentru ca injectoarele si gazele nu prea au treaba unele cu celelalte (posibil sa gresesc grav fiind necunoscator) sau a patit sau stie cineva care ar trebui sa fie urmatorul pas spre rezolvarea acestei probleme.
Va multumesc anticipat!