Jump to content

Opi97

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E87

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Opi97's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. Salut colegi , va atasez un link pentru un videoclip cu sunetul , sunetul acela de sâsâit se accentueaza la accelerare pana devine insesizabil, am schimbat recent flanșa de la cardan (sunetul se auzea dinainte) , si mecanicul a spus ca cel mai probabil este rulmentul de presiune ce se aude. https://uploadnow.io/f/VtxDnWr
  2. Problema rezolvata , swap de motor , problema fiind dupa desfacerea motorului o fisura la cilindrul 4. Multumesc pentru ajutor !!
  3. "Dacă era ceva înfundat un traseu sau altceva dupa cateva minute ar fi trebuit sa arunce apa afara , acolo unde e pompa de apă se văd cămășile de la cilindrii pe exterior și iese fum pe acolo , scapă compresie " asta spune mecanicul
  4. Da, asta este problema in momentul de fata
  5. Temperatura precizata de mine este dupa cateva minute de la pornire , in situatia actuala, problema fiind ca, pornind masina dimineața cand ea a stat in garaj , motorul neavând o temperatura mare la maxim un minut arunca apa afara din vas
  6. Fulia nu era rupta in acel moment , termostatul deschide corect , in bird nu apare nici-un martor/ avertizare , temperatura pe tester apare apa 60-75 de grade , ulei 50-70
  7. In ulei nu exista nici-o urma de antigel , toate traseele au fost verificate si curatate la nevoie , a fost facuta aerisirea "ca la carte" a instalatiei de racire.
  8. Iti atașez un video trimis de catre mecanic cu privire la ce ai scris mai sus, am ridicat capota pentru ca iesea abur de sub ea , si am constatat ca ce se scurgea pe jos si pe scut antigel atașez si poze , dupa aproximativ 20-30 de minute de mers cu masina in regim normal fara ca in bord sa imi apara un martor, 99654077-719e-4eee-b67b-725a3020d299.mov
  9. Dupa cum am spus , a fost verificata si planata _chiulasa_
  10. BMW E87 2008 N47D20A Intr-o seara am constatat ca iese abur de sub capota ,am dus masina cu platforma la un service si la service au constatat ca aveam vasul de expansiune spart, am schimbat vasul de expansiune,fulia de la vibrochen,termostatul,garnitura de _chiulasa_ dupa ce am schimbat toate piesele de mai sus la pornite dupa aproximativ 1 minut apa fierbe si bolnoroseste in vasul de expansiune , am schimbat chiulasa cu totul + alta garnitura ( _chiulasa_ a fost planata si testata), dupa aceste inlocuiri apa tot fierbe in vasul de expansiune. Mecanicul a verificat radiatorul,furtunele,pompa de apa,termistatul toate fiind bune. In videoclip mecanicul a dat pompa de apa jos pentru a verifica daca are paletele si a constatat ca iese abur din zona pompei de apa , se poate sa fie blocul motor fisurat? f17f90ee-212e-40dc-acab-a25df10fea10.mp4
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.