Jump to content

Aditd

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Aditd's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

1

Reputation

  1. SI instalatia a fost mai scumpa? Merge 80% gaz - 20% benzina? (asta din cauza injectiei directe) Cat despre folosire, eu as face invers, deoarece la drum lung/in afara consumul pare decent pe benzina - nu economisesti mult pe GPL. In oras total invers. ---- Edit: Intre timp m-am uitat eu si am gasit: DESCRIERE Cand vorbim despre injectie directa, trebuie sa stim ca aceste autoturisme consuma si un anumit procent de benzina care variaza in functie de mediul in care rulam. Exemplu: un autoturism care are un consum mediu de 10%, va consuma intre 1-2.5l de benzina, iar restul GPL. In mediul extraurban va consuma 1l benzina iar in mediul urban va consuma maxim 2.5l benzina. Fiabilitatea instalatiilor GPL pentru motoarele cu injectie directa a fost dovedita in foarte multi ani de exploatare fara probleme in Europa de Vest dar si in Romania au fost montate multe autoturisme in ultimii 2 ani. In galeria foto de mai jos exista doar o parte din autoturismele cu injectie directa pe care echipa Supergaz a reusit sa le converteasca cu succes pe GPL. Indiferent de discutie, economia la injectie directa pe GPL este de aproximativ 35 – 45 %.
  2. Pentru motoarele noi nu mai merita, dar pentru cele mai vechi eu zic ca da. La ce ma uit eu e consum oficial 9.5 in oras deci vreo 12 chiar 14 in oras iarna, deci 7-8 cu GPL. Zic ca merita. La cele noi, ma uitam la un 2.0 diesel 180cp de pe Mondeo - consum 5.5 oficial in oras, 8 real din ce am citit pe net. La benzina probabil daca ai un 8 oficial in oras 10 maxim, nu prea mai merita GPL ca si pana cand scoti banii pe instalatie dureaza. Ok. pentru partea de injectoare, ceva pareri: daca sunt probleme cum se rezolva + costuri? Mersi.
  3. Salut, Dupa cum spune si titlul sunt interesat de achizitia unui astfel de model. 200.000km amandoua, una 2010 alta 2011 - par OK (pe net :))) ) Idea este ca as pune GPL pe ea (e Ok pun si pe Porsche GPL, doar sa am banii de unul :))) si una din problemele calsice pe care le-am gasit la masinile asta sunt injectoarele. O sa afecteze GPL-ul problema asta? Instalatia va fi autorizata si pusa in cartea masinii + service regulat/corect. Daca o sa apara probleme la injectoare - fie de la GPL sau de la fostu proprietar, cum se procedeaza? Se reconditioneaza sau se schimba? Daca se poate si un cost la operatia asta ar fi ideal. Mersi
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.