Jump to content

Ezki.917

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW X3 2.0d xdrive (automatic) E83

Ezki.917's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Dedicated Rare
  • Week One Done
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salut, Cauzele pentru care nu își poate face regenerare sunt multiple: Bujii care nu mai funcționează ok Releu la bujii defect Turbo defect, problemă la EGR DPF pe modelul ăsta își face regenerare în anumite condiții, trebuie să aibă X,Y,Z ca să își facă regenerare și dacă pui un software de diagnoză ok ar trebui să îți arate care este ultima regenerare făcută și anume acum câți km și-a făcut regenerarea. Dacă ai toba finală neagră asta înseamnă ca ori este spart / ars / topit miezul din ceramică și atunci trebuie înlocuit și anulat din soft până la remediere să nu își facă regenerări forțate care îți pot cauza probleme. Sau miezul tău nu este existent și a fost anulat fizic și probabil și din soft dar în oricare dintre cazuri cel mai simplu este să vezi istoricul pe partea de regenerare și îți dai seama de acolo. știu ca trebuie să ajung la o anumită temperatură și presiune și nu este indicat să faci renegare forțată pe loc ci doar în mers. Dacă chiar vrei să te convingi cum este poți să îl dai jos și te uiți în ambele părți să vezi cum e ceramica (dacă e spartă topită sau nu e deloc). Sper să îți fie de folos !
  2. Salutare tuturor, înainte să deschid acest topic am citit, m-am informat am luat pas cu pas lucrurile și am încercat să învăț și din experiența celorlalți colegi dar în cele din urmă mă regăsesc în situația de a cere ajutorul comunități. Mașina în cauză este un E83 2.0d xdrive automat din 2008, pe care l-am Achiziționat din afara (DE) anul trecut. Mașina a fost și este în continuare foarte întreținută de către mine dar are următoarea problemă: La accelerație începând de la 1900-2000 de rpm până la 2900-3000 rpm (unde curba de cuplu este cea mai mare) în sarcina la drum întins/ depășire / curbă mașina are o trepidație puternică de descentrare care se simte în podea și în toată caroseria. Dacă apăs pedala puternic și sare de 3100 rpm unde curba de cuplu scade progresiv nu mai trepideaza asa puternic și devine aproape insesizabil. La turații mici și până în 90-100 la ora în oraș sau la mers frumos liniștit fără depășire aceasta trepidație nu există sau dacă există nu începe să se facă simțită până când mașina nu ajunge la peste 100 km/ oră, treaptă superioară de cutie și plaja de cuplu mai mare, apoi începe să trepideze. O dată ce iau piciorul de pe accelerație în sarcină în situația de mai sus trepidații dispare, la 110-120 în sarcină trepideaza ca o căruță dacă o scot imediat pe N sau iau piciorul de pe accelerație trepidațiia dispare. Trepidația nu e însoțită de zgomot, scârțâit, pocnituri, etc. Este doar vibrație intensă care se resimte inclusiv de pasager în podea. La achiziție nu trepida am mers până la 190-200 km/ora și am venit pe autostradă fără probleme cu mașina pe roți. între timp la cardan a fost schimbat rulmentul intermediar și flansa la cardanul din spate deoarece ambele erau varză. Greșeala a fost ca în octombrie 2023 când am făcut asta nu am știut ca trebuie echilibrat cardanul (nu am știut nu m-am informat) mecanicul care a schimbat rulmentul nu a mai răspuns la mobil în fine apoi am făcut distribuția și după distribuție am ieșit în probă și am început să simt aceasta trepidație. distribuția a fost făcută corect mașina merge impecabil, bujii schimbate, turbină recondiționată, galerie admisie curățată, motorul are compresie bună, injectoarele sunt foarte ok testate la express diesel, ulei la 10.000 km schimb, curea accesorii, fulie vibrrochen, role, accesorii, pompă apă, bujii, releu bujii, uleiul în grupuri (original BMW) ulei cutie transfer, discuri + plăcuțe, tampoane motor + tampon cutie pe (OE) schimbat totul nou. Anvelope mereu noi de vară cu jante OE echilibrate și verificate înainte să fie montate pe mașină. După mult research și stres am mers la cardane.ro în Titan lângă Ikea să echilibrez dinamic cardanul ținând cont ca după toată lista de mai sus care unul ele lucrări nu au avut treabă cu trepidații în sine le-am luat prin eliminare și tot îl nu dispare trepidația. echilibrat + schimbat cruci pe spate lângă grup și tot trepiedeaza. Dus din nou să îl facă în garanție, schimbat cruci din nou pe spate și echilibrat dinamic la 4 grame cu grafic de echilibrare. Tot trepideaza. A, am uitat sa menționez, ulei un cutie automat ZF + baie ulei ZF făcut anul trecut în octombrie mașina schimbă foarte ok atât în D cat și în sport, cutia de transfer nu trosnește la accelerație puternică în curba. Bucși grup spate sunt beton, grup față e super ok, cardanul mic e foarte ok. Am cam epuizat posibilele cauza găsite atât în mediul online cat și de la mecanic cu această trepidatie. concluzia mea este să iau un cardan spate SH din dezmembrări și să îl pun pe mașină să văd dacă mai trepied așa, mă gândesc ca s-a schimbat acel rulment anul trecut și timp de 6-7 luni mașina a circulat fără să fie echilibrat cardanul și din cauza asta s-a deformat / strâmbat nu știu mă gândesc retroactiv. Repet nu am știut atunci, am aflat pe parcurs de faza cu echilibratul după schimb rulment. unii ziceau ca e posibil să fie convertizorul de cuplu defect dar am văzut după feedback ca oamenii le-au schimbat / recondiționat și nu s-a schimbat nimic, trepidația a rămas. Totodată din câte am înțeles echilibrarea asta dinamică se facă în anumite valori de rotații, să fie asta cauza ca până la 90-100 nu trepied așa și mai apoi în cuplu intens între 2000-3000 rpm trepideaza cardanul el nemafiind echilibrat ca din fabrică după atâtea intervenții asupra lui? ma gândesc sa merg până la bforce să le cer și lor o opinie înainte sau iau cardanul SH, voi ce parare aveți ? Chiar îmi doresc să scap de această problemă și pare a fi o chichiță. Mulțumesc anticipat !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.