Jump to content

vanatori2001

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw e36

vanatori2001's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Oho, o caciula de bani dar trebuie sa fie si o varianta mai ieftina, pana la urma nu cred ca este asa mare tehnologie, zic eu poate gresesc. :twoup:
  2. dar de un compresor ce ziceti? am inteles ca este mai usor de aplicat decat o turbina(nu electrica :twoup: ) mai ieftin si cu randament mai bun la turatii joase...
  3. scuze pt offtopic dar am un banc tare pentru Voiculescu asta de Felix: Moldoveanul soseste cu ĂŽntĂŽrziere la ĂŽmpartirea darurilor, iar Dumnezeu ĂŽi spune amarĂŽt: - Ămi pare rau de tine, nu mi-a mai ramas decĂŽt frumusetea si prostia, fiule, ce sa-ti fac? Alege-ti. - Apoi, Doamne, frumusetea-i trecatoare deci"prietene" fa tu cerculete la tine la moldova cu compasul ala bun :D ca ma descurc eu cum pot cu BMW-ul.
  4. am inteles ca exista o asa zisa turbina electrica, ce parere aveti? mareste puterea sau doar sa zici ca ai turbina?
  5. Intrebare pentru cunoscatori...de ce nu imi face cerc complet un e36 din 1992, cu greu imi iese pe suprafata cu aderenta scazuta. Din cate am inteles tine tot de autoblocant...
  6. Salutare, am un e36 pisicuta din 1992, la mine problema e mai simpla, nu am leduri in bord ci becuri de 12 V unele mici si 3 mai dolofane :D cu acelasi voltaj Pentru a schimba "hepatita" din bord am doua variante :twoup: : 1. schimb becurile cu leduri si cu putina acetona dizolv pelicula de vopsea de la baza acelor care propaga lumina cacacioasa pe tot cadranul... 2. plasma... Pentru ambele variante trebuie sa scot acele. Am citit tot topicul si am observat ca in unele cazuri(fericite) au iesit fara prea mare efort si foarte important, au fost puse la loc fara deviatii de comportament, nu mai vorbesc de cazurile nefericite ca mi-e si frica sa ma gandesc.. Problema se pune in felul urmator, poate din cauza modelului mai vechi, daca as reusi sa scot acele cu siguranta se vor deregla pentru ca, din cate am observat cand sunt inactive se opresc intr-o tija metalica de la baza, care daca nu ar exista probabil se invart pana se detensioneaza arcul....mai mult de atat am incercat metodele descrise in topic dar fara rezultat, mi-a fost si teama sa fortez totusi. Am mai auzit o varianta si mi se pare destul de plauzibila, cu feon-ul se incalzesc putin si ies fara probleme dar beleaua ramane la dereglat...daca mai aveti vreo sugestie este foarte bine venita. Ai dreptate, nu stiu cum e la e36 dar la mine la e46 le-am dat jos de vreo 3 ori pentru a regla corect acele sa indice la fel ca inainte.. cum se calibreaza corect acele?am dat si eu jos bordul si am scos acele sa pun cadrane gri si acul de la benzina cand este rezervorul full se duce cam mult in dreapta...aproape la maxim...trebuie sa fiu atent la cati km fac sa nu ma trezesc ca raman fara benzina...diferenta e cam mare fata de ce indica acul.dupa ce am umblat la ace(de fapt nu eu,un baiat) indicatorul imi arata ca mai am in jur de 10-12l si m'am dus sa pun benzina...am ramas stupefiat cand am vazut ca au intrat 60l :twoup: dar celelalte ace se comporta normal? la mine toate au acelasi mecanism si daca le-as desface si monta la loc nici unul nu ar mai indica corect.
  7. Salutare, am un e36 pisicuta din 1992, la mine problema e mai simpla, nu am leduri in bord ci becuri de 12 V unele mici si 3 mai dolofane :D cu acelasi voltaj Pentru a schimba "hepatita" din bord am doua variante :twoup: : 1. schimb becurile cu leduri si cu putina acetona dizolv pelicula de vopsea de la baza acelor care propaga lumina cacacioasa pe tot cadranul... 2. plasma... Pentru ambele variante trebuie sa scot acele. Am citit tot topicul si am observat ca in unele cazuri(fericite) au iesit fara prea mare efort si foarte important, au fost puse la loc fara deviatii de comportament, nu mai vorbesc de cazurile nefericite ca mi-e si frica sa ma gandesc.. Problema se pune in felul urmator, poate din cauza modelului mai vechi, daca as reusi sa scot acele cu siguranta se vor deregla pentru ca, din cate am observat cand sunt inactive se opresc intr-o tija metalica de la baza, care daca nu ar exista probabil se invart pana se detensioneaza arcul....mai mult de atat am incercat metodele descrise in topic dar fara rezultat, mi-a fost si teama sa fortez totusi. Am mai auzit o varianta si mi se pare destul de plauzibila, cu feon-ul se incalzesc putin si ies fara probleme dar beleaua ramane la dereglat...daca mai aveti vreo sugestie este foarte bine venita.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.