Jump to content

CretuC

Members
  • Posts

    27
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

CretuC last won the day on May 4

CretuC had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    Bmw 520D 2009

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

CretuC's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • One Month Later
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

3

Reputation

  1. Update. A disparut complet vibratia volanului la mers constant peste 90km/h. A ramas insa o vibratie, mai usoara ce i drept, cand franez la acea viteza. Acolo, daca aveti vreun sfat cu ce altceva poate cauza aceasta problema in afara de discuri ovalizate sau bratele mari? Brate schimbate acum cca 6 luni, puse meyle hd, discurile verificate de 2 ori cu comparatorul odata cu schimbarea amortizoarelor. Din ce am vazut pe forumuri din uk, am inteles ca pot fi si bratele inferioare? Varianta asta oricum, ‘trasa de par’ din ce am inteles de pe forumuri
  2. Din ce stiu de cand am avut problema, daca erau doar pistonul si garniturile de vina as fi iesit mai ieftin, repet, am schimbat intai etrierul + modulul abs + codare pana sa schimb furtunul, asa am avut norocul. Oricum sunt multumit ca am reusit sa scap de problema cu costuri mici cred eu. Nu, vibratiile au ramas la fel dupa schimbarea furtunului. Maine iau masina de la mecanic sa vad daca e vreo schimbare dupa inlocuirea amortizoarelor si a flanselor + bielete antiruliu, cu toate ca, din ce m am mai ‘documentat’, cel mai probabil ar fi de vina bratele inferioare.. ramane de vazut si revin cu update, cum am spus.
  3. Eu asta am inteles de la mecanic, ca la actionarea pistonului nu era problema pentru ca apasand frana, presiunea impingea lichidul in el, iar cand ridicam piciorul de pe frana lichidul nu se retragea complet. Daca spun bazaconii imi cer scuze, nu cunosc prea bine, spun ce am inteles. In orice caz, furtunul a fost responsabil
  4. Problema rezolvata cu roata care se infrana. Problema - furtun lichid frana, problema era pe retur. De fluctuatii nu am scapat, inca ma zbat.. o sa revin cu update cand o rezolv, chiar daca nu mai primesc raspunsuri macar poate ajuta pe viitor pe cineva care viziteaza topicul.
  5. Revin cu solutionarea, dupa multe intrebari si multe drumuri la diferiti mecanici. Nu era climatronicul, nu erau motorasele cum a spus unul dintre service uri, ulterior eu cautand sa gasesc pe cineva care sa fie si dispus sa dea jos bordul. de vina au fost robinetii + un cablaj/contact imperfect din ce am inteles de la mecanic. Robinetii oe luati sh pentru ca nu aveam ‘incredere’ ca asta este problema, acestia fiind deja schimbati si pusi noi in urma cu cateva luni.
  6. Multumesc frumos pentru raspunsuri, mai ales pentru detalii @FiveThreeFive Bratele mari au fost schimbate in noiembrie, puse MEYLE HD. Restul pieselor verificate vizual/trase la 3 service uri diferite, toti mecanicii spunand ca sunt ‘ireprosabile’. Chiar bratele inferioare erau piesele de care voiam sa dau comanda insa voiam sa ma mai interesez de o ‘ordine’ a posibilelor cauze, dar asta dupa amortizoare. Chiar saptamana aceasta schimb amortizoarele fata spate, pe fata cu tot cu flanse si ulterior voi revenii cu update despre vibratii.
  7. Alte idei sau vreo rezolvare cineva? De jumatate de an ma chinui cu masina prin service uri exact cu aceleasi simptome..
  8. Face la fel si cu anvelopele de iarna si cu cele de vara Bratele, bucsele, pivotii etc sunt toate bune dupa spusele mecanicilor de la service. Sau cand spui ‘obosite’ vrei sa spui ca ar putea fi de vina si trebuiesc inlocuite doar pentru ca sunt imbatranite, chiar daca nu au joc? Totul pe sub masina este bun in afara de un amortizor fata si unul spate, acestea urmeaza sa le schimb dar intai vreau sa scap de vibratii.. am intrebat toti mecanicii de la service urile respective si au spus ca amortizoarele defecte niciodata nu produc trepidatii in volan/caroserie.
  9. Va salut. BMW E60 520d 2009 automat. Am o problema care a suparat pana acum 4 service uri si 3 vulcanizari. o sa dau cate detalii pot: de la 80/90 km pana pe la 120, trepideaza volanul. Daca pun frana in timp ce trepideaza deja, mai tare face. Ajung iar la 110 120 km, nu mai trepideaza nici la mers constant nici cand franez. Iar pun frana, iar trepideaza, iar frana, iar nu mai trepideaza si tot asa. Bratele mari sunt schimbate meyle hd, unghiul bun, echilibrat cum am zis, la 3 vulcanizari. Face si cu rotile de iarna si cu cele de vara, anvelope+jante fiecare set. Face treaba asta de 2 luni cand am observat ca tragea intr o parte volanul la franare la viteza mare, ramanea stanga fata infranata. Schimbat etrier, modul abs, pana la urma a fost furtunul de lichid de frana. Problema respectiva rezolvata, dar trepidatiile inca le am. Un al 5 lea mecanic de la al 5 lea service a dat azi jos discurile si a curatat unde se face priza in spatele discului si butucul. Am observat ca tot la roata stanga, discul are o adancitura foarte mica cu diametru foarte mic intr un punct, se simte la mana dar nu ma lasa sa pun poza. Era de inteles ca sunt discurile ovalizate daca facea doar la franare, dar face si la mers constant.. cu pauze, cum am spus. ceva sugestii?
  10. Salut! Am exact aceeasi problema cu oscilatiile si trepidatiile la rece. Ai reusit sa gasesti rezolvarea?
  11. Salut. Vreo rezolvare sau o alta idee pentru problema celui care a deschis topicul?
  12. Nu, nici nu am avut. Dupa ce i am schimbat mi a aparut o eroare care s a rezolvat din tester dupa ce a sters o mecanicul.
  13. De acord cu tine, m am gandit ca e vreo sansa sa fie de vina panoul din moment ce erorile imi persista si dupa ce am schimbat senzorii. Astazi am schimbat panoul si face la fel si cu acesta, deci presupun ca raman clapetele. Doar nu am avut nenorocul sa gasesc altul care tot stricat sa fie
  14. Va salut! Am citit diverse topicuri insa nu am ajuns la o concluzie clara. Cateodata, nu mereu, indiferent de ce temperatura e afara, daca e soare sau nor etc, pe partea dreapta pe gurile centrale si la picioare baga aer foarte cald. Indiferent daca las clima pe auto sau selectez manual sa bage cat se poate de rece, cand o apuca la pasager baga doar aer fierbinte si asa ramane toate ziua. Am schimbat acei robineti, nicio imbunatatire. Urmatorul pas? Unii mecanici mi au spus panoul de clima, altii ca este clapeta si trebuie demontat bordul. Care ramane? Nu stiu daca are legatura, dar pe tester am eroare pe IHKA pentru senzor AUC si fogging sensor. Le am schimbat insa erorile persista. Masina in cauza este un e60 2009 2.0 diesel n47, clima cu functii extinse.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.