Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

Alex057

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Alex057's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Mulțumesc de feedback ! Fix același problema o simt si eu , nevoia de cuplu . Nu doresc perfomante wow dintr-un lucru limitat , mă mulțumesc cu un boost sa zic de 20-25 de procente de putere . După seria de sasiu , codurile astea de pistoane le-am găsit . Ce am citit pe aici pe forum si pe altele a fost ca diferența dintre 2.0i si 3.0i pe lângă sistemul de răcire ( aer-aer / aer-apa ) o mai fac si pistoanele , neavând cunoștințe in domeniu , am găsit după cod de piston compresia ar fii 11.0 . Mi-a recomandat cineva sa fac si o adaptare la transmisie pentru soft , am primit o oferta de 4000 de lei ca și preț pentru ambele . Sunt diferențe pentru softurile din gama X și sedanuri ? A făcut cineva pe g01 sau g02 la motorul asta ?
  2. Mă repet încă odată , intenția mea nu a fost să creez o polemică din asta ( consum ) . Am vrut doar să evidențiez nemulțumirea vizavi de cai putini consum mare . Nu neg ca ai scos consumul ăla , cu toate ca mi se pare de diesel dar din punctul meu de vedere mașina grea , 4x4 , motor mic și benzina nu e cea mai buna combinație . Poate 3.0i având mai mulți cai merge mai “lin” “mai putin forțat “ dar din ce zici tu și ce am eu e diferență mare . Mașina are în prezent 70.000km , i-am făcut două schimburi de ulei . Unul când am luat-o și unul la 10.000km , am verificat-o de tot ce înseamnă erori nu am avut . Singura problema care am avut-o cu ea a fost un termostat de la sistemul de răcire ( modul ) la motor care l-am înlocuit . Alte probleme, erori nu am avut . Caucucuri de iarnă Bridgestone , iar vara Michelin . revin asupra întrebări dacă mă poate lămuri cineva ce probleme pot apărea datorită creșterilor de putere , și pentru cei care au făcut în gama asta de X , un feedback . multumesc !
  3. Topicul nu era deschis destinat subiectului consumului eu am vrut să evidențiez prin aia ca deși nu are cai ( nu “trage” ) mai si consuma mult . Astept daca are cineva și păreri referitoare la eventualele probleme care ar putea apărea in cazul “softari”
  4. La drum lung este făcut consum in bord si confirmat si la pompa , iar in oraș cum plinul nu fac 500km stat bara la bara cu motorul pornit nu cu start stop Mulțumesc de recomandări , o sa iau legătura cu ei . Fabricație 26.05
  5. Salutare , De aproximativ 6 luni dețin un BMW x4 G02 din anul 2020 cu motorul de 2l benzina 2.0i 184cp ( cod motor B40B20A ) , la momentul achiziției asta a fost singura varianta care mi s-a încadrat ca număr de km ce căutăm si am făcut compromisul sa iau benzina in loc de diesel ce am avut pana acum . După 6 luni de condus si aproximativ 15000km , în oraș nu simt nevoia atât de mare ( București ) , dar la drum lung se simte ca este o mașină grea cu un motor mic. Dacă m-ar întreba cineva acum daca sa își ia suv benzina sub 200cai din toată inima as spune NU . De ce ? Cuplu foarte mic / consum foarte mare pentru puterea care o oferă , București 8 dimineața 16-17l/100km pe 10km dimineața , iar la drum lung drumuri lungi de peste 5-600km 11L cel mai jos , iar in regim de autostrada 13/14l+ Întrebarea care o adresez este următoarea , daca a făcut cineva un upgrade de putere la acest motor si modele ( x3 / x4 ) care au fost costurile , eventual ce probleme pot apărea si cel mai important ceva recomandări unde as putea face acest lucru în București sau împrejurimi ceva băieți de calitate , mulțumesc !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.