Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

Cosmin 1983

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Cosmin 1983's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Week One Done
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Am înlocuit ulei si filtru nu a fost pilitura doar putin in filtru este normal motorul re 270000 km , am inlocuit injectorul 3 l-am codat pe masina si tot asa a facut si pe urma am inlocuit si injectorul 2 cu cel care a fost pe pistonul 3 sa vad daca se rezolva ceva si da s-a rezolvat nu mai face asa tare acum . Am comandat 4 injectoare noi si zilele astea o sa le inlocuiesc si revin daca am rezolvat problema
  2. Mersi, conduceam cand am scris Nu .Am schimbat injectorul numarul 3 , dar am pus 1 bucata indentica acelasi cod si urmeaza sa-l scriu in calculatorul mașini si o sa inlocuiesc si injector numarul 2 . Azi vreau sa inlocuiesc ulei sa vad daca nu este pilitura in el . Aseara am vorbit cu 1 mecanic si a zis ca este de la vibrochen aceea bataie si sa verific uleiul cum este. O sa revin dupa cu detali
  3. Bună. Am o problemă cu BMW-ul meu X3 , F25 ,184 CP, cod motor N47. Dimineața la pornire in jur de 5 minute in sarcina are o bataie. Dupa ce sa incalzeste nu mai bate. Specific ca masina merge normal pe tester, la cald valorile sunt bune la injectoare doar la rece injectorul 3-,2 unul e cu minus unul cu plus 1.4. Am inlocuit injectorul 3 dar nu s-a rezolvat nimic, dar nu am înregistrat injectorul pe masina. Care ar fi problema de la injectoare daca a mai avut cineva problema asta?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.