Jump to content

vam_razvan

Members
  • Posts

    14
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    opel omega 2.5 TDS

vam_razvan's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. am ventilator mecanic (care este pus pe direct pt ca am fost la un service....si mi s-a spus ca din cauza vascocuplajului mi se incinge motorul...si am vrut sa iau altul dar sunt destul de scumpe....n-am avut bani si l-am pus pe direct) pe radiator...plus celelalte 2 electrice de la aer conditionat care pornesc si alea sa raceasca motorul.....instalatia au curatat-o dar nu a ieshit nimik...doar radiatorul a fost infundat...cei drept de cand am schimbat termostatul....pompa de apa....si am desfundat instalatia...e ceva mai bn...dar daca bag aeru se duce imediat la 100....chiar si neaccelerata
  2. Dupa o umblatura pe la mai multe service-uri mi s-a spus ca nu am cum sa am chiulasa crapata sau sa fie de vina garnitura de chiulasa. Am fost si la un service de bmw-uri...si am intrebat daca e normal sa se incinga asha....si mi s-a spus ca bmw-urile lucreaza pe la o temperatura de 95-100 de grade si ca termostatul deschide pe la 97 de grade...ceea ce am observat si eu...cu toate ca pe cel vechi pe care l-am schimbat scrie 80 de grade....iar pe cel nou tot 80....ele deschid pe la 95-97 (inseamna ca si cel vechi era bun...sau ca si cel nou e stricat...nu stiu ce sa zic) . Azi am mers vreo 60 de kilometri prin bucuresti cu masina....si am observat ca nu mi-a mai trecut temperatura de 97 de grade....dar nici nu am forjat-o, insa in momentul cand am bagat clima si am mers vreo 2 km cu ea bagata....mi s-a dus temperatura la apa peste 100 de grade....oare care sa fie cauza? :twoup:
  3. maine ma duc sa-mi curetze si instalatia....am vb deja la un service...sa vad ce rezolv
  4. azi am luat radiatorul de la desfundat...mi s-a spus ca a fost plin de piatra...l-am pus pe masina si tot la fel face....mai am sa scot termostatul si sa o las pe direct sa vad daca se mai incinge atunci....vreau sa va intreb daca ar putea fi si de la pompitza aia secundara (nu stiu exact cum ii spune)...am observat ca aia porneste cand am vreo 100 de grade
  5. ok...o sa verific...mersi mult...daca nici cu termostatul nu rezolv nimic...n-a mai ramas decat garnitura de la chiulasa nu?....sau ar mai putea fi ceva? da, ala e motoru
  6. o sa incerc sa cumpar si alt termostat sa vad daca mai face asha...cu toate ca eu l-am dat jos si parea a fi schimbat de curand...plus ca l-am bagat intr-un vas cu apa...si l-am incalzit pana pe la 95 de grade si a deschis
  7. ma da insa vb de alt motor/construcite alte materiale revenind te-ai utat pe furtune ai depunere mizerie pe interior poate fostu baga apa de la robinet in instalatie :D ajunge repede la temperatura mare pt ca debitul de apa prin galeriile din motor e mai mic datorita depunerilor si mai ales ca depunerile impiedica transferul eficient de caldura dintre peretii motorului si apa -> poate fi o cauza si bineteles tot datorita depunerilor se infunda si radiatorul apa din vasul de expansiune e curata ? cand e cald motorul termostat deschis.. . poti deschide capacul de la vasul de expansiune ? :twoup: ai mare grija sa nu te oparesti :twoup: nu are voie sa dea pe langa stringe de furtunul care intra si iese din radiator cu mana inainte de a desface capacul de la vasul de expansiune cand motorul e cald nu trebuie sa fie tari ca piatra iarasi te intreb aerisirea ai facut-o corect cu caldura data la maxim turatie ventilator la minim .... nici un circuit nu are depuneri...furtunele nu se intaresc nici un pic...aerisirea am facut-o exact cum scrie acolo...apa din vasul de expansiune e perfect curata...cand motorul e cald, iar termostatul e deschis pot sa deschid capacul vasului de expansiune...are putina presiune dar nu se intampla nimic....insa aseara cand am aerisit cum scria acolo....mi-a ajuns temperatura la 100 de grade si intradevar mi-a dat toata apa din vasul de expansiune afara
  8. o fi infundat nu zic nu....dar de ce trebuie sa ajunga asha de repede pana la 92-94 de grade cand deschide termostatul....eu daca pornesc masiana si o las la relanti in maxim 15 minute deschide termostatul pt ca ajunge la 92 de grade...pe cand la ford cealalta masina pe care o am...nu pot sa o fac sa deschida termostatul nici mort...abia deschide pe canicula asta...si e forjata
  9. cand deschide termostatul intra...dar nu se duce in tot radiatoru...decat acolo intr-un colt...de abia pe la 100 de grade se incinge tot radiatoru
  10. am aerisit si instalatia...am verificat si nivelul lichidului de racire...am schimbat pompa cu una noua pt ca cealalta era crapata...am schimbat si termostatul...mai am garnitura de chiulasa de schimbat si daca tot la fel face...pun ciocanu pe ea :twoup: ....chiar nu stiu ce sa-i mai fac si care ar mai putea fi cauza...am mai observat acum cand am aerisit instalatia ca mi se ingatuie si motoru...cul putin in prima faza cat a fost rece ca la 100 de grade ce sa mai simta...si in legatura cu garnitura de chiulasa, daca era ciupita pe undeva nu trebuia sa-mi bage apa in ulei sau invers?
  11. am reusit sa dau pompa de apa jos....si am gasit o fisura intre palete....se poate ca din cauza acelei fisuri sa se incinga in halul ala motoru?
  12. mersi mult de tot..dar se poate ca din cauza pompei de apa sa se incinga asa de rau motoru?..si inca o chestie..din cate am inteles pompa de apa are paletele alea din plastic..e posibil sa patineze alea pe axul pompei?...tin sa reamintesc ca termostatul imi declanseaza dar nu imi intra apa calda in radiator decat intr-un colt Si as mai vrea sa stiu cum se da jos cureaua de pe toate fuliile alea?
  13. Buna seara! As avea si eu o problema cu un opel omega achizitionat de curand. Are pe el montat din fabrica un motor de bmw 525 de 2.5 Tds, si am probleme cu sitemul de racire al motorului. Spre exemplu daca fac o tura cu el vreo 400 de metri imi ajunge la o temperatura de 110 grade, astazi chiar mi-a iesit fum din motor si imi este foarte frica sa circul in conditiile astea. Pana acum am reusit sa verific daca instalatia de racire este curata, am dat radiatoru jos, l-am curatat, am probat termocuplele sa vad daca merg, am schimbat termostatul, dar nu reusesc sa aflu unde anume este pozitionata pompa de apa. Daca stie cineva unde este va rog sa-mi raspundeti si mie. URGENT!!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.