sal bmw-istilor.....haideti sa va spun de la ce e!!! cine are urechi sa auda ca se poate intampla oricui..... exista langa filtru de aer al motorului un filtru care se numeste Filtru Epurator.....de care multi nu stiu...chiar nici cei de la magazinele de piese auto (a trebuit sa le dau eu codul pentru a face comanda) ....sunt doua tipuri de filtre....cu cartus filtrant din pasla si cu cartus filtrant din plastic....ambele cred ca se potrivesc si la 318 si la 320d.....in momentul cand mi s-a infundat filtrul asta a tasnit uleiul , din cauza, presiunii pe joja....noroc ca am oprit si am vazut balta sub masina......mecanicul meu mi-a spus din prima ca asta e cauza si ca am avut noroc ca "nu a luat-o pe ulei"....adica ..in loc sa tasneasca uleiul pe joja din cauza presiunii intra in camera de admisie si se tureaza motorul pana crapa....e bine ca amicului nostru i-a venit ideea sa o opreasca in viteza ca altfel......... asa ca ...parerea mea e sa verifici intai filtru epurator....daca e din ala de pasla te sfatuiesc sa iei unul cu filtru din plastic (e model mai nou si se infunda mai greu)....iar pentru toti ceilalti, daca masina voastra are peste 100.000 km si nu l-ati schimbat niciodata va sfatuies sa o facet.... o sa vedeti ca motorul trage si mai bine....costa in jur de 2 milioane ... volaniti cu placere!!!