Jump to content

criscrd

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

criscrd's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. nu am schimbat termostatul pt ca nu incalzea masina si m=am gandit ca nu e necesar
  2. e 46 320d.....este posibil ca sa faca presiune in sistemul de racire din cauza termostatului?????problema este ca in sistemul de racire se face o presiune prea mare si refuleaza{da si apa afara} pe la capacul vasului de expansiune.am schimbat aproape tot ce se poate vasc,pompa apa,electroventilator,curatat radiator pe exterior.este normal ca furtunul ce duce din vas catre motor sa friga de nu poti sa pui mana pe el iar cel de la tremostat sa fie doar caldut dupa ce am oprit masina.???.....se auzea si un fasait pe la capacul vasului....precizez ca nu imi incalzeste motorul acul sta la jumatate.......MULTUMESC MULT PENTRU INTELEGERE
  3. l-am schimbat de trei ori inclusiv vasul de expansiune......................... :blink:
  4. adica zece mecanici si un inginer de la filaret au stat pe langa masina si nu au avut curajul sa garanteze ca e chilasa sau garnitura si acum ar trebui sa isi dea unul singur cu parerea din tot acest forum ca asta ar fi problema cu chiulasa....si eu sa ascult si sa dau jos motorul asa e??????? :blink: ma gandeam ca poate a mai intampinat cineva problema si are o rezolvare.....
  5. am schimbat electroventilatorul pentru ca se arsese computerul care ii da comanda.......si am banuit ca s-a rezolv ca aceea era cauza...asta spuneam...dar se pare ca nu...si apropos si cand electrov nu mergea nu am avut probleme sa incalzeasca motorul...dar daca te deranjeaza ca intreb BAVARIA atunci nu imi mai raspunde
  6. are cineva vreo solutie la scartaitul geamurilor inchise pe e 46....fac un zgomot foarte deranjant.....este o problema generala am auzit...chederele sa fie de vina....eu unul am bagat fel si fel de solutii intre chedere si degeaba
  7. ok si pe unde trage aer fals daca zici asta.....nu ar trebui sa miroase in vas a ceva suspect a gaze nu stiu zic si io la rece furtunele sun moi nu sunt tari ma gandesc ca ar trebui sa ramana tari deca ar bage gaze in sistem nu???
  8. ....si merg toata ziua prin oras si nu imi face aceasta problema....decat daca merg la drum de 200=300km ar trebui sa piarda gaze si prin oras ca o superincing
  9. si de ce nu incalzeste????si de ce daca o tin in 4000rp pe loc 10 min nu da nici un semn sa scape presiune pe la buson sau apa cum face in mers????sa fie radiatorul infundat sau termostatul de vina ....pt ca spuneam ca am bagat o solutie tampita 2+2 dar pe care am dat=o afara cat am putut..nu stiu :blink:
  10. cred ca apa este calda nu o pot vedea pt ca pe loc nu imi face decat la drum,si daca opresc constat ca imi da pe la buson nu foarte multa dar nu este normal nu?si aer fals pe unde sa traga????si se mai aude si fasaitul ala pe la buson care probabil la o forja mai indelungata vine cu tot cu apa
  11. 320D E 46 Simptoma este urmatoarea.....la turatii mari de peste 3000rp face presiune in sistemul de racire si scapa apa pe la busonul vasului de expansiune.....nu imi explic de ce nu se intampla si in mersul prin oras desi merg destul de sport cu ea.La drum intins mi se intampla ceea ce am explicat mai sus....precizez ca electoventilatorul l-am schimbat datorita nefunctionarii lui depistand tot eu defectiunde ca cei de la filaret nu si-au dat seama.In urma cu 2 luni am bagat in circuitul de racire o substanta 2+2 nedandu0mi seama ca pierede initial pe la buson.Precizez ca masina am tinut-o in turatie pe loc la maxim in 4200 de ture si nu imi da apa.Se intimpla ca dupa un mers sportiv in oras sa aud dupa stationare un fasait pe la buson.PRECIZEZ CA NU INCALZESTE MOTORUL,ACUL STA PE MIJLOC TOT TIMPUL.CREDETI CA AR FI CHIULASA SAU GARNITURA???????eu nu cred sau ma sperie gandul ca ar fi.Nu mai inteleg nimic din toata treba nici cei de la FILARET nu au curajul sa dea un verdict.mai precizez ca am curatat instalatia zilelea acestea bineinteles nedand radiat jos ci bagand apa cu presiune in instalatie.Nu da fum alb la rece,nu miroase a gaze in vas,nu baga ulei in vas si nici apa in ulei,NU MAI STIU EXASPEREZ.VA ROG DI SUFLET RECOMANDATI-MI UN MECANIC NU VREU SA MAI MERG LA FILARET SAU BAVARIA.VA FELICIT PENTRU ACEST FORUM PENTRU CA SUNT NOU PE AICI!!!
  12. VA ROG DATI-MI UN SFAT.PROBLEMA ESTE URMATOAREA.AM UN E46 320D 2002,NU MA POT DUMERI DIN CE CAUZA SE POATE INTAMPLA SA IMI FACA PRESIUNE IN SISTEMUL DE RACIRE.AM AVUT PROBLEME CU TERMOCUPLA PE CARE AM SCHIMBAT-O,AM SCHIMBAT VASUL DE EXPANSIUNE,AM CURATAT INSTALATIA SI DEGEABA.....TIN SA SPECIFIC CA MASINA NU IMI FACE ACEASTA PROBLEMA LA MERSUL PRIN ORAS DESI MERG DESTUL DE SPORT,PE LOC AM TINUT-O LA MAXIM 10 MIN IN 4000 TURATII ,NU SE INTAMPLA SA IMI DEA PRESIUNE PE LA VAS,SE INTAMPLA NUMAI IN MERS LA DRUM AFARA LA PESTE 3000-3500 TURATII,ULEIUL ESTE LA NIVEL,SI NICI URMA DE ULEI IN VAS.DACA AR FI CHIULASA MA GANDESC CA SI IN TURATIE PE LOC LA MAXIMUM CAT AM TINUT-O EU AR FACE PRESIUNE.NU SE SIMTE NICI UN MIROS CIUDAT IN VAS..................NU STIU CE SA MAI FAC....NICI CEI DE LA FILARET NU AU PUTUT SA DEA UN VERDICT....SA ZICA DA DOMLE ESTE CHIULASA SAU GARNITURA....MULTUMESC PENTRU TIMPUL ACORDAT ANTICIPAT PT UN RASPUNS ORI IDEE
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.