Jump to content

musculobog

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Yahoo
    musculobog

Previous Fields

  • Masina
    Yamaha YZF-R125

musculobog's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, La Auto LKM pe strada Frunzisului, dupa ce am citit in mai multe locuri ca ar fi un service bun. Va dati seama ca dupa primul test am fost la alt service pentru inca un test, pe strada Plevnei, nu ma apucam sa schimb amortizoare rulate 500 de km fara sa mai primesc o confirmare. Si acolo mi-au spus ca trebuie schimbate, desi aveau alt standard de eficienta (adica mi-a iesit 60% pe spate, ,,galben" cum ar veni). Nu ma tenteaza sa repet testul si la ei pentru ca sunt destul de sigur ca imi ies aceleasi rezultate ca inainte. Deci practic amortizoarele care le-am schimbat erau la fel de bune ca si astea noi. E posibil sa se fi blocat ceva prin amortizoare dupa hop de a devenit spatele asa moale, apoi si-au revenit? Totusi de ce rezultatele astea aparent groaznice cand masina merge impecabil? Tin sa mentionez ca au verificat presiunea in roti si bucsele inainte de teste si totul e impecabil.
  2. Salut! Am o problema destul de serioasa din punctul meu de vedere si pentru ca cei de la service nu reusesc sa ma lamureasca, apelez la cunostintele membrilor acestor forum, poate o scoatem la capat! Am un Bmw 635D pe care m-am hotarat sa montez kitul de suspensie Bilstein B12 Pro Kit (arcuri Eibach + amortizoare Bilstein B8). Zis si facut. Am pus-o pe masina. Am fost foarte incantat de schimbare! Apoi dupa vreo 500 de km, noaptea prin oras, ploua, nu am vazut la timp o delimitare de viteza giganta cum numai dobitocii din Cluj stiu sa toarne si am trecut cu o viteza relativ mare - vreo 60 de km/h...bum bum, nu am considerat ca a fost mare tragedie pana la urma. Cu suspensia OEM am luat cratere puternice timp de 6 ani de cand am masina ca deh traim in Romania si inca mergea strong cand am inlocuit-o. Dupa vreo 2 minute observ ca spatele a devenit deodata extrem de bouncy si moale! Ca si cum amortizoarele ar fi bubuit amandoua! Ma duc la service a doua zi, o pune pe tester de amortizoare - eficienta 20% pe spate -> Trebuie schimbare amortizoarele! FUCK MY LIFE! Zic - asta e calitatea amortizoarelor de la renumita firma Bilstein? Am continuat sa circul cu masina pana seara, cand ce sa vezi? Suspensia a inceput gradat sa isi revina! A doua zi deja nu mai puteam sa comprim spatele cand ma apasam pe portbagaj, desi cu cateva ore mai devreme era moale de tot! Practic, era inapoi ca inainte de incident! Ma duc a doua zi la service, repetam testul de amortizoare, ce sa vezi, aceleasi rezultate de 20% - sunt duse amortizoarele? Cum sa fie duse daca acuma merge foarte bine? Ma rog, am zis ca poate mi se pare. Cumpar 2 amortizoare noi pe spate in speranta ca dupa le trimit pe astea bubuite " " in garantie si imi recuperez banii. Merg la service, monteaza amortizoarele astea 2 noi, facem testul de amortizoare. Aceleasi rezultat de 20 si ceva % !!! Masina mergea impecabil si cu cele bubuite " " si cu cele noi acum! Incepe nenea mecanicul sa imi explice ca 1+1=3 si ca defapt nu-s compatibile amortizoarele cu masina. Deci, aveti vreo posibila explicatie?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.