Jump to content

Misulescu

Members
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Spain

Previous Fields

  • Masina
    316i e46

Misulescu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Da,azi am schimbat bujiile , aceeasi chestie. Totusi am scos debitmetrul, si am mers asa cu ea ,motorul nu stå la relantiu da fuge de numa numa. Deci e debitmetrul? ( lumea zicea ca daca scoti debitmetrul si motorul iti moare, debitmetrul e bun nu?),si totusi in cazul meu fara db merge bine masina atata ca moare cand las acceleratia.
  2. Buna baieti, am si eu o problema destul de mare cu masina: Azi venind de la munca ,dupa ce am iesit dintr`o intersectie,masina abia imi merge ,la revolutii mici < 2000 trage ceva ,cum urc de revolutii trage tot mai putin ,si intrerupt.Abia am ajuns acasa.Catalizatorul e schimbat recent ,am scos mufa de la debitmetru si masina mai ca moare ,ambreaj am isi face treaba cu frana trasa.Orice idee e binevenita.Multumesc anticipat.Masina e un e46 din 2000 316i benzina ,m43 105cp.
  3. MCO da,cand vorbesc de meniul 7 e test 7. Ideea e urmatoarea:Ca sa ai acces la toate meniurile trebuie deblocat;daca nu il deblochezi nu ai acces numai la primul si al doilea. La modelul meu `99 se deblocheaza in meniul 19 (test 19). -tii apasat reset pana iti apare test 1,odata ce apare lasi butonul. -apesi reset iar ca sa ajungi la test 19;lasi butonul si iti apare off,dupa 2 sec se schimba in on;apesi butonul pe off si iti apare "test 0"(asta inseamna ce e meniul deblocat,daca iti apare kilometrajul inseamna ca ai apasat pe on si nu e bine). -schimbi meniul pe 7 de ex.acolo iti apare ceva de genul "089 7.0",primul numar fiind gradele,7(meniul 7),0 (submeniul 0) meniul 7 are 3 submeniuri. 7.0 temperatura lichidului de racire 7.1 temperatura exterioara 7.2 viteza motorului /rpm 7.3 Viteza masinii km/h Daca cauti pe net gasesti lista completa cu toate meniurile, si ce e fiecare. Stergar/ la mine acul ajunge la mijloc pe la 73 grade.ramane acolo si cand ajung la 105,cand deschide termostatul.
  4. Da,cablurile le`am verificat de mai multe ori,scaunele mergeau pe masina de pe care le`am luat.
  5. Nu;Acul este la mijloc de la aprox 70-80 daca bine am vazut.
  6. 1 Tii apasat butonul reset cel din stanga pana apare test 1 2 Apesi de mai multe ori reset.Trebuie sa ajungi la test 19 ca sa deblochezi meniul. 3 Odata ajuns la 19 lasi butonul.o sa`ti apara on-off;apesi reset pe off/trebuie sa`ti scrie test 0,daca iti apare km nu e bine 4 Mergi la meniul 7.Lasi butonul reset 5 O sa fie ceva de genul 100 7.0,unde 100 sunt gradele. Nu`s expert in racirea bmw`urilor poate iti dau detalii eronate.Oricum eu dau cu parerea.
  7. Am rezolvat problema.Era termostatul.Desi nu avea nici un piciorus rupt,nu inchidea bine.Si totusi mai am o intrebare la regim de drum lung,e normal ca apa sa oscileze intre 100-102 grade?La mine am verificat din meniul ascuns,105 deschide termostatul,ventilatorul porneste ok. Stergar/e normal ca unul sa fie mai rece ca celalalt.Cel din stanga se incalzeste cand deschide termostatul *105 grade* dar nu ajunge sa fie la fel de cald ca cel din dreapta.Intra in meniu sa vezi cum stai cu temperatura;dar cred ca iti merge bine. Apropo mi`ai invadat topicu.
  8. Noutati la problema mea.Azi cand am venit de la lucru, nu reuseam sa incalzesc motorul sa ajunga cu acul la jumatate.-2 grade afara si mio trebuit cam o jumatate de ora sa-l incalzesc.Totusi cred ca e prea mare diferenta de temp. intre un furtun si celalalt.Unu e cald pe cand celalalt e rece de numa.Temperatura urca da fff incet.La deal se incalzeste mai repede pe cand la vale imi scade temperatura.Apa nu fierbe si nu am nici o scurgere.
  9. Mi`am schimbat scaunele din masina,cele vechi aveau incalzire ,si cele noi dar totusi incalzirea nu porneste,cand dau pe buton becurile (2) palpaie si nimic.Oare ce poate fi?
  10. Foarte interesant,uite asa se fura meserie.Mersi mult de ajutor.O zi buna.
  11. Buna treaba.Multumesc mult.Aerisirea era problema.Am reusit sa aerisesc bine,acuma se incalzeste si furtunul 3 desi mai putin decat celalalt furtun. Ventilatorul porneste totul ok.E normal sa se incalzeasca mai mult piesa 1 decat 3 ?
  12. Tot ce e posibil,nus mare mecanic Un DIY cum se face? eu am aerisit de la surubul din plastic,care uitasem sa mentionez e schimbat recent.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.