Jump to content

dinutiti

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    530D

dinutiti's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. exact la fel. de ce se infunda filtrul de particule: ati vazut ca masinile fara filtru de particule, la kickdown fumega. e, la ale noastre la fel se intampla, insa fumul ramane in filtru. dia zice ca a gasit la bmw de 5000 km la bord filtrul infundat. eu nu bag decat de la omv si rompetrol, si uite ca am patit-o. sunati-l cand aveti probleme, doar ce am primit msj de la un baiat care l-a sunat si i-a zis ca n-are mare lucru, nu stiu ce reglaj.
  2. ce era cu fluieratul: daca gazele nu ieseau calumea prin filtru, au fortat in galeria de evacuare si cred ca au impuscat garnitura. daca era fisurata, s-ar fi spart de tot, zice el. mie mi se pare ca se mai aude un pic la turatie, insa prietenii imi spun ca am ramas cu obsesia. bine ca merge. apropo, sa vedeti cum se misca un 530 rampat, fara filtru de particule <_< nr lui dia este: 0722720843 sunati-l cu incredere si intrebati-l de absolut orice, omu e super valabil. nu vreau sa para a reclama asta, jur ca el e singurul din c-ta pe bmw si chiar se pricepe. masina e adusa de mine din germania in octombrie, avea 131 000 km si acum 140 000. e de la motorina din romania...der e posibil sa nu fi fost schimbat nici de neamt filtrul la 80 000.
  3. sa incep cu bavaria: pus tester...a, turbina, dom'le. factuta proforma direct pe 7000 ron + 700-800 manopera. plecat dezamagit, caut solutii, prima gasesc turbina la 5200 ron. sun un prieten, zice ba du-te la Dia, e specialist pe bmw... Dia e un arab stabilit de mult la noi, are service la subsolul unei vile de tzigani. pune tester, air too high bla, bla. ce zice omu: e filtrul de particule. ti-l pot desfunda. ca sa simplific, da, s-a rezolvat. cu nu stiu ce acid, solutie, 8 ore a spalat la el. deci daca sunteti din zona, apelati cu incredere la el, e tatic pe bmw omu. concluzia de bavaria o trageti voi.
  4. in prima faza merg pt tester. dupa aceea vad care-i treaba.
  5. maine o bag in service la bavaria. am luat un prieten azi si am facut niste probe, situatia e cam asa: fluiera destul de tare turbina, dar merge. doar ca dupa 4000 de ture se simte ca si cum s-ar opri masina. atunci ii taie turbina. de-aia nu mai am nici kickdown, ala schimba la 4500. ce ma ingrijoreaza e ca un prieten a avut acelasi lucru la un E-Klasse 270 D si pana nu a vandut-o, nu i-a dat de cap. a schimbat turbina, injectoare, egr, etc. va tin la curent, dea domnul sa fie vreun furtun...
  6. chestia e ca n-a facut pana acum. eu am adus masina in noiembrie. sper sa fie turbo. ai idee cam cat costa?
  7. Fratilor, sunt disperat. Acum vin de la tara si am descoperit ca nu fuge mai tare de 150. Masina este rampata, are 260 de cai si nu mai fuge. Am dat-o unui prieten sa faca o tura si cand s-a intors mirosea a incins, idiotul a mers cu frana de mana. Nu era trasa la maximum, dar oricum a incins. Acum situatia e in felul urmator: cand ii dau kickdown retrogrageaza, are o tentativa sa plece in forta si atat. pe drive se duce in 4500 r/m insa nu simt deloc turbina. Ea cred ca functioneaza pt ca fluiera rau de tot. Maine la prima ora merg la reprezentanta, dar poate aveti vreunu' buna placere sa-mi spuna in seara asta ce poate fi. Eu ma gandesc la turbina, ajutati-ma cu un pret informativ...solutii de orice fel sunt binevenite. Ma inteapa inima, sa fie de la rampare...e vb de un 530 d din 2005, automat.ms mult si astept un bun samaritean.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.