mda...si dupa ce un bulgar nu mi-a dat prioritate pe linia de centura si l-am lovit aproape frontal, aruncandu-ma in plin intr-un stalp, 318-le meu(1999) era varza...si evident, n-am avut nici casco...Ma rog, am luat altul dupa doar o saptamana si mi-am tras teapa(dar asta e in derulare,bajetii au fost platiti si e in curs de..bandaj:)), si vina mea, adevarat, n-am avut timp sa fac verificari...oricum, una peste alta, la rece, limuzina mea nou achizitionata(316i din 2000), face ca dracu, adica daca incerc sa plec cu motorul rece, parca sunt Stan si Bran-adica explozii in galerie,moare motorul, relanti inconstant.Am ajuns intr-un sfarsit la Augsburg, care, dupa o zi intreaga(8:30am-7pm), juma de rezervor de benzina consumat si 150km in plus(?!), mi-au dat un diagnostic de genul:ar trebui inlocuit debitmetrul de aer(1300 RON),dar daca nu e din vina lui, nu va punem sa-l platiti, si ar trebui inlocuita pompa de apa, sa vedem daca-si revine, si-ar mai trebui curatate si injectoarele, dar noi nu le putem curata, si ar trebui sa intrebati fostul proprietar daca nu cumva s-a umblat la soft... Pfffff, dupa o zi jumate(am mai fost la ei pe aceeasi tema) mi-au dat un diagnostic prin bosketzi...Una peste alta, cu revizia periodica (ulei,filtre,etc),am lasat acolo 900 RON, fara ca macar sa mi se repare ceva...Mda, dezamagitor, nu ma asteptam, aaa, chiar mi s-a sugerat ca s-ar putea sa fie si catalizatorul dus, care e doar 2000 RON!!! S-ar putea, s-ar putea, s-ar putea.....hmmm, meseriasi! Are cineva vreo solutie/sugestie pentru motorul meu cu explozie (la propriu:))?? asu vreo recomandare la vreun service/mecanic priceput care-mi poate pune o diagnoza cum trebuie? Mersi mult, bafta si siguranta in trafic!:blink:)