revin cu precizari si incerc sa ma fac inteles cat mai bine! uleiul este in nivel, verific joja in fiecare dimineata - nivel ok al uleiului! pornesc motorul, computerul de bord face testul presiune ulei ok se aprinde ledul portocaliu cu pompa de ulei apoi se stinge, plec de pe loc, martorul ramane stins atat timp cat sunt in accelerare! cum franez, iau piciorul de pe acceleratie sau scot pe liber ca sa schimb vitezele indiferent ca este vorba de viteza inferioara sau superioara mi se aprinde direct martorul rosu cu pompa de ulei! daca apas pedala si accelerez cat de putin imediat se stinge din bord senzorul! cam astea sunt "anomaliile" insa constatate de mine! astazi de dimineata am mers la uns service auto, mi-a pus testarul si mi-a zis ca e ok presiune etc! doar ca uleiul este cam subtire(diluat)! i-am aratat ca am facut schimbul de aproximativ 8000km si am pus Castro Edge Turbo Diesel 5W40 - oricum dupa amiaza merg sa schimb uleiul si filtrele! mi-au recomandat sa schimb carcasa filtrului de ulei si nu stiu ce garnitura sau sa desfac si sa vad pompa, valvele daca functioneaza in parametri! problema este insa costisitoare! daca ar fi vorba doar de senzor, ar fi parfum....