Salut, nicio problema. A mea era fara Servotronic. Am dat 250 euro - un pret mediu. Am gasit preturi de la 200 la 300 Euro. Am preferat sa iau de la o masina in curs de dezmembrare si nu o caseta de pe raft. Daca poti vedea masina donor, trage de volan, ''joaca'' volanul ca sa vezi cum reactioneaza rotile sau daca se aud zgomote. Alte metode de a verifica daca caseta SH e buna nu stiu. Masina mea are 230 mii km si casea s-a ''dus'' pe drumurile din in Romania, dar si pentru ca un VW Polo nu a avut alt loc de oprit decat in roata mea stanga.Caseta de pe masina mea era sparta si pierdea lichid servo. Volanul nu mai avea servo mai deloc. La rotirea rotilor se auzea un danganit ca de clopot. Iti recomand sa schimbi caseta tot acolo unde o si cumperi, daca poti. Dureaza cam o ora sa o schimbi si nu trebuie sa dai decat scuturile jos. Alte povesti de service, ca trebuie data puntea fata jos si altele, nu tin. Trebuie completat lichidul de servo (1l Castrol rosu 30RON) si aerisit - cu masina pe elevator se fac ture complete de volan stanga-dreapta. Daca caseta nou montata este ok, diferenta se simte dintr-o data. Dispare danganitul, revine servo, masina merge in linie dreapta (asta daca nu ai probleme cu geometria) Iti recomand sa faci geomatria, indrepti si echilibrezi jantele dupa ce o schimbi. Gropile si drumurile noastre vor fi tot timpul inamicul nr. 1 al BMW-ului, dar la drum lung feels good. Bafta! Veacu