Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

bmveacu

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    530d

bmveacu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, nicio problema. A mea era fara Servotronic. Am dat 250 euro - un pret mediu. Am gasit preturi de la 200 la 300 Euro. Am preferat sa iau de la o masina in curs de dezmembrare si nu o caseta de pe raft. Daca poti vedea masina donor, trage de volan, ''joaca'' volanul ca sa vezi cum reactioneaza rotile sau daca se aud zgomote. Alte metode de a verifica daca caseta SH e buna nu stiu. Masina mea are 230 mii km si casea s-a ''dus'' pe drumurile din in Romania, dar si pentru ca un VW Polo nu a avut alt loc de oprit decat in roata mea stanga.Caseta de pe masina mea era sparta si pierdea lichid servo. Volanul nu mai avea servo mai deloc. La rotirea rotilor se auzea un danganit ca de clopot. Iti recomand sa schimbi caseta tot acolo unde o si cumperi, daca poti. Dureaza cam o ora sa o schimbi si nu trebuie sa dai decat scuturile jos. Alte povesti de service, ca trebuie data puntea fata jos si altele, nu tin. Trebuie completat lichidul de servo (1l Castrol rosu 30RON) si aerisit - cu masina pe elevator se fac ture complete de volan stanga-dreapta. Daca caseta nou montata este ok, diferenta se simte dintr-o data. Dispare danganitul, revine servo, masina merge in linie dreapta (asta daca nu ai probleme cu geometria) Iti recomand sa faci geomatria, indrepti si echilibrezi jantele dupa ce o schimbi. Gropile si drumurile noastre vor fi tot timpul inamicul nr. 1 al BMW-ului, dar la drum lung feels good. Bafta! Veacu
  2. Salut tuturor, cosmarul meu s-a terminat, iubesc din nou masina mea, un 530d Touring din 2000. Asta datorita inlocuirii casetei de directie, tampoanelor motor si a bucselor punte spate. Toate le-am facut intr-o zi la serice-ul lui Grasu X & Co. din Th. Pallady din Bucuresti. Il recomand si celorlati. Baietii au lucrat pe cinste. Acum alta bataie de cap - nu trage. Altadata iti rupea gatul la acceleratie in orice treapta de viteza, acume este infranata si supraturata. Am auzit mai multe sfaturi de la baieti: - schimbare debitmetru sau numai senzor debit aer - curatare galerii infundate s.a. Am schimbat alaltaieri toate filtrele. Vi s-a intamplat? Ce solutii ati gasit? Multumesc Veacu, Bucuresti
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.