Salut! Am un BMW 525d E39 din 2001 si acum o saptamana am reparat turbina la o firma din Bucuresti. Mi-a schimbat tot kit-ul inclusiv capsula vacuumatica. Am montat turbina pe masina si la plecarea de pe loc intarzie aprox. 10 secunde pana intra turbina. Precizez faptul ca masina are cutie automata. Inainte sa imi cada turbina masina era nemaipomenita dpdv al performantelor. Capsula deschide (are vacuum) dar cupleaza pe la 3000 rpm turbina. Daca plec de la semafor stau cu pedala apasata la maxim si cam in 10 secunde, cand intra turbina, prinde viteza. Sunt in domeniul auto de cativa ani si nu m-am lovit de asa ceva. Nu stiu ce sa cred...poate fi din cauza turbinei sau alte cauze. Inainte sa imi cada turbina incepuse sa se comporte la fel ca acum cu tubina reparata...timp mort de aprox. 10 sec. de la plecarea de pe loc. Cu stima, Andrei