Jump to content

v4lly

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 318is

v4lly's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. imi poate spune cineva care este aceasta mufa?? cu o poza cv. multumesc
  2. deci furtunul 4 este varza...e taiat aproape de tot...e strans cu o coronita de aia si a crapat aproape toata circumferinta pe lenga coronita, se mai tine intr-o bucatica... inca nu l-am schimbat sa va zic daca s-a rezolvat...o sa trec pe la dezmembrari zilele astea sa cumpar unu si o sa-l schimb si revin cu un reply. mentionez ca am si instalatie de gpl montata pe masina...si de cand imi face fazele astea nu imi mai merge nici gplu'. se poate sa fie tot din cauza asta??
  3. am uitat sa zic ca nu da caldura deloc...temperatura apei e buna, apa la nivel etc dar caldura deloc...numai aer rece baga...
  4. salut. am un bmw318is din 92. de la un timp am niste probleme ciudate cu masina... 1. cand o pornesc, se tureaza singura direct in 2000 de rotatii apoi scade la 200-300, iar se duce in 2000 , iar scade 200-300 apoi moare motorul, doar daca o ajut cu acceleratia se mentine constant turatia dar e peste 1500. tin sa mentionez ca nu face asta la fiecare pornire...se intampla la cateva zile. 2. in timp ce merg...sa zic ca am 50 de km/h pur si simplu masina nu mai trage si scade viteza chiar daca bag piciorul in aceleratie la maxim, si ajung sa merg cu 10-20 km/h si merg in suturi...se opreste, apoi accelereaza, iar se opreste si tot asa, toate astea incercand sa accelerez cu pedala la maxim. mentionez din nou ca nici asta nu se intampla mereu, tot la intervale de cateva zile astept pareri ce ar putea avea... Multumesc.
  5. na, la mine am reusit sa le fac. erau contactele oxidate, amandoua :twoup: asta chiar ghinion. Mersi la toti pentru ajutor care contacte mai exact?? de unde?
  6. am fost jos la masina si la mine la 9 este radio... ma poate ajuta cineva?
  7. salut. imi poti spune si mie care este siguranta de la stopuri?? nici mie nu imi mai merg stoputile dintr`o data, dar nu stiu care e siguranta... Multumesc
  8. ce numar are siguranta de la stopurile de frana?? mie imi merg pozitiile din spate...da cand apas frana nu se aprind stopurile de frana... am un 318is ps: am vazut in schema de mai sus...au nr 9.
  9. Aceeasi problema o am si eu de cateva zile, bateria e ok, am verificat-o azi, mi-a pus un aparat pe ea si mi-a zis ca mai merg un an cu ea fara griji. Ti-a demontat toata admisia ca sa poata da jos electromotorul, nu? asa am citit ca se face la cele in 6 cilindrii dar cica la astea in 4 ar fi cat de cat spatiu sa-l desfaci desfacand decat canalul de la tija de proba ulei. desfaci pe acolo un surub apoi pe sub masina pe celalalt si il scoti in final. E usor de schimbat carbunii, unde se gasesc si cum arata? pai, mi-a desfacut toata jumatatea dreapta a motorului(cum de uiti la masina din fata) ca e pe acolo pe dedesupt electromotorul. la tine nu stiu ce masina ai?? am inteles de la el ca numai la motoarele 1.8 de la bmw e asa de greu de scos in rest e usor. carbunii i-am luat dintr-un magazin de piese, 4 carbuni de aia 22ROn, iar de schimbat carbunii a durat 10 minute... restu de aproximativ 10 ore adunate in 2 zile a muncit omu sa imi scoate si sa puna la loc electromotorul...
  10. carbunii erau problema...gata s-a rezolvat...da a zis mecanicu ca in viata nu mai schimba carbunii de la electromotor la un bmw:))
  11. pana la urma problema era de la carbunii de la electromotor...erau varza... si s-a chinuit sa scoata electromotorul 4 ore, ca e pe sub motor undeva si a desfacut jumatate din motor :twoup: mai revin maine cu reply daca se rezolva problema dupa schimbarea carnunilor.
  12. sal. am fost azi cu masina la un service. normal cand am plecat din parcare am impinso, a pornit, am ajuns acolo i-am explicat lu ala care e treaba si mi-a zis sa o opresc l-am avertizat ca daca o opresc nu mai porneste neam din cheie si acolo loc de impins nu era, pana la urma am oprito mi-a verificat ala bateria, a zis ca e ok, si mi-a zis sa ii dau o cheie sa vada care e treaba si culmea, a pornit la prima cheie, muream de draci... am mai oprit`o, pornito de 3 ori apoi iar nu mai pornea...pana la urma baiatu de acolo mi-a zis ca poate sa fie problema de la carbunii de la alternator sau nu stiu de unde, si apoi a inceput sa o arda in vrajeala ca domnule el a mai facut un bmw cu cu aceeasi problema da carbunii nu se vindeau separat, ca veneau cu tot cu alternator si ca daca e asa trebuie sa schimbe tot, pana la urma m-am lasat la mana mea si am plecat sa caut alt service ca el nici macar nu stia unde e alternatorul. maine revin cu mai multe amanunte ca am vornit cu fostul proprietar al masinii si o duc unde o repara el inainte ca ii cunoaste pe baieti si fac treaba buna.
  13. cheia pe care o am eu arata ca cea incercuita de mine in poza.
  14. nu am cheie de rezerva...am o singura cheie.
  15. sigur e de la baterie? stiu cand am luato nu avea bateria incarcata da cand ii dadeam cheie nu pornea da se auzea motorul, acum nu se aude nimic....
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.