Jump to content

ursache

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Tg. JIU

Previous Fields

  • Masina
    BMW E90

ursache's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

-5

Reputation

  1. Eu am cumparat-o din Germania, are un singur proprietar acolo si nu cred ca a fost taxi pt ca in Germania taxi-urile is de culoare crem, nu albe
  2. Masina nu este inmatriculata in Romania, la asta m-am referit cand am zis ca este adusa din Germania, are 234.000 de km si se poate vedea in Tg-Jiu
  3. Stare foarte buna, nu are zgarieturi, lovituri sau probleme tehnice. Masina este adusa din Germania
  4. Cand l-au deschis au gasit un cuzinet cascat. Au zis ca in prima faza tacanitul de aici venea si mi-au explicat ca in drum spre service jocul cuzinetului a deformat biela primului piston si de acolo toate cele
  5. Am o mare problema si va cer sfatul.Masina mea: E90 320d 163cp fabr 2005. Zilele trecute am observat ceva suspect la motor un tacanit ciudat ca de tacheti fara ulei sau ceva de genul. Nu am stat nicio clipa pe ganduri si am plecat cu masina spre service numai ca pe drum pana acolo(aprox 5 km) mergand cu 40km/h am auzit o trosnitura si motor a inceput sa duduie. Ajuns la service baietii au desfacut baia de ulei si au descoperit ca pistonul unu este distrus la fel si biela din cauza unui cuzinet. Cei de la service mi-au spus este distrus cu siguranta si arborele cotit. Cei de acolo m-au sfatuit ca cea mai buna vraianta ar fi sa inlocuiesc tot blocul motor cu unul second hand. Mentionez ca masina are 180.000 km iar reparatia motorului cu piese noi evient costa uneva peste 1500 de euro, insa baiestii de la service mi-au spus ca motorul nu o sa mai mearga la fel de bine ca inainte din cauza faptului ca un piston nou merge altfel fata de cele 3 uzate si bla bla. Am vorbit la cateva parcuri de dezmembrari si am gasit in mai multe locuri blocul motor la pretul de 1000 de euro, de pe masini din 2008, 2009. Intreberea este daca stie cineva daca se potrivesc subansamblele si elementele de prindere de pe un motor pe altu pantru ca eu vreau sa imi opresc de pe motorul meu turbina, injectoare, electromotor etc. Astept un sfat de la voi.
  6. Cred ca da. latimea anvelopelor este 255 pe spate si 225 pe fata. Jantele sunt originale. Inainte de jantele astea am avut jante pe 16 cu latimea anvelopei egala atat pe fata cat si pe spate 205, insa anvelopele de pe fata au prezentat aceeasi uzura, asadar nu ma gandesc ca ar putea fi din cauza jantelor
  7. Pe partea dreapta am schimbat am schimbat recent ambele brate pentru ca mi se auzea un scartait cand luam viraj din cauza ca se uscasera pivotii bratelor mi s-a spus la service. Am pus Lemforder si m-a costat vreo 650 de lei. Pe stanga nu am schimbat nimic pana acum. 2.2 in cazul in care masina nu e incarcata, iar eu merg aproape mereu singur si nu am lasat niciodata presiunea mai mica de 2,3. In general le umflu la 2.5 si le verific 1 data pe luna sau la doua luni. Am un prieten cu masina identica ca a mea si pot sa spun ca merge cu ea numai pe blana in curbe si asa, dar nu are problema asta. Pneurile pe care le-am pus acuma au fost noi, Good Year Eagle F1 umflate cu presiune de 2.5. Dupa 5000 de km au inceput sa vibreze si sa apara din nou uzura pe partile laterale. Cat despre directie este verificata in 3 service-uri, inclusiv reprezentanta si este facuta bine. Pe marimea corespunzatoare nu stiu exact cred ca 7,5, nu sunt pe jante mai mari sau mai mici.
  8. Salutare Am o problema a carei rezolvare nu am reusit sa o gasesc pana acum, poate ma ajuta si pe mine cineva.:sad: Am un BMW E90 320d 163cp, fabricatie 2005 cu o uzura neobisnuita a cauciucurilor din fata, in ce sens: se uzeaza partile laterale ale cauciucului, atat cea interioara cat si cea exterioara si partea din mijloc ramane neuzata. Masina am cumparat-o din Germania in 2008 si era echipata cu jante pe 16 cu dimensiunea anvelopei de 205/55. Cand am luat-o deja cauciucurile erau uzate pe laterale dar nu mi-am facut griji crezand ca problema este datorata geometriei. Am schimbat jantele cu unele pe 17(originale) cu dimensiunea cauciucurilor de 225 pe fata si 255 pe spate, si am facut si geometria cu ocazia asta......fara nici un rezultat insa mi le-a facut praf si pe alea. Am fost la reprezentanta in Timisoara am schimbat toate 4 cauciucurile+brate transversale puntea spate+geometria rotilor. Dupa 5000 de km au inceput iarasi sa se uzeze cum va povesteam si sa imi vibreze ca toti dracii volanul. Mentionez ca nu am mers cu presiune mai mica de 2,3 in roti(asadar presiunea scazuta nu ar putea fi o cauza), iar jantele le-am dus pe toate la verificat la o firma specializata sa vad daca sunt cumva strambe, si nu au nicio problema. Cineva mi-a mai zis ca ar putea fi din amortizoare??? Voi aveti vreo sugestie?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.