Jump to content

aer

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    santa fe

aer's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • One Month Later
  • One Year In Rare
  • Week One Done

Recent Badges

-1

Reputation

  1. Nu sunt vreun expert in electronica ( stiu mai mult dupa "ureche" cum sta treaba ) , dar avand in vedere ca nu a raspuns nimeni ma bag si eu ca musca-n lapte si zic ca pare a fi vorba de un releu pe duca sau blocul de lumini. Cel mai bine cauti un electrician auto care mai mult ca sigur iti gaseste problema imediat (iti spun din propria exeprienta dupa o problema pe partea electrica cu un injector caruia nu i-au dat de cap 2 mecanici destul de priceputi + service-ul din reprezentata si electriacanul mi-a dat diagnosticul corect in 5 minute ).
  2. aer

    Bmw X1

    La partea cu revizia cutiei sfatul meu este sa nu te arunci din prima sa o faci decat daca a mai fost realizata anterior desi sunt slabe slanse, fa-i obligatoriu revizia completa la motor,dar la cutie parerea mea este sa mai astepti si sa vezi dupa ceva timp cum se comporta ( o cutie care are nevoie de revizie incepe sa-ti dea semne cu ceva timp inainte ) iar daca cutia se comporta "exemplar" adica schimba la timp, nu smuceste , trage cum trebuie , nu are lag etc. mai bine prelungeste un pic perioada pana la revizie, iar daca te hotarasti sa ii faci schimbul iti recomand sa apelezi la service-uri specializate doar pe cutii de viteze care stiu exact cu ce se mananca o revizie corecta a cutiei (nu stiu exact daca sunt prea multe in tara, stiu doar ca in bucuresti e o firma care doar cu asta se ocupa undeva pe bulevardul preciziei si oamenii sunt super profi dar si pretul este un pic mai ridicat fata de un service "universal"). In rest ce sa zic, sa o stapanesti sanatoasa si fara probleme chiar daca nu ai achizitinat-o inca .
  3. aer

    Bmw X1

    Salut, Banuiesc ca find vorba despre x1 din 2016 te referi la modelul F48 si atunci poti sta linistit pentru ca problemele cu distributia au fost doar la motoarele N47. Parerea mea e ca mai mari dureri de cap poti avea daca te apuci sa o schimbi, pentru ca nu este vorba de o distributie prea usor de schimbat si la ce "meseriasi" gasesti prin romania (inclusiv in reprezentata) cel mai bine o lasi cum a venit din fabrica, plus ca o distributie schimbata (la fel ca orice alta componenta de altfel) nu o sa tina niciodata la fel de mult ca cea din fabrica ( asta execeptand cazurile in care au fost defecte de proiectare ca la N47), iar daca masina are 120k-160k km distributia ar trebuii sa fie ca noua find pe lant. Daca te refereai la un x1 e84 cu motor N47 atunci clar primul drum pe care il aveai de facut era la service sa schimbi distributia, dar altfel chiar nu isi are rostul dupa parerea mea ( si crede-ma ca eu sunt nebun cu schimbatul pieselor preventiv).
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.