Jump to content

sebirom

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 520 i,e 39,1998

sebirom's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Sal,azi am mers si mi-am cumparat un catalizator de la un bmw din 2001,motor 2,2i 170 cp,problema e ca nu se potriveste cu al meu ,al meu e de 150 cp din 98,asta are 2 catalizatoare,dar vreau sa ii fac modificari si sa il pùn,pe kiuloasa trebuiesc scoase cateva prezoane,se monteaza astea 2 catalizatoare,pe urma se face o modificare sub masina intre astea 2 si catalizatorul meu ,normal asta din 2001 este euro 3,al meu era euro 2,,sunt curios ce o sa iasa,dar cu siguranta o sa imi iasa bine,sunt originale de bmw,azi am demontat tot,maine montez si sambata merg la service sa masoare gazele emise,m-a disperat catalizatorul asta,si daca nici asa nu merge ii pun unul de bmw ultimul tip adus din spania de la prieteni la comanda,toate se pot adapta la orice masina,doar sonda lambda se pune cea originala,bafta Sal,azi am mers si mi-am cumparat un catalizator de la un bmw din 2001,motor 2,2i 170 cp,problema e ca nu se potriveste cu al meu ,al meu e de 150 cp din 98,asta are 2 catalizatoare,dar vreau sa ii fac modificari si sa il pùn,pe kiuloasa trebuiesc scoase cateva prezoane,se monteaza astea 2 catalizatoare,pe urma se face o modificare sub masina intre astea 2 si catalizatorul meu ,normal asta din 2001 este euro 3,al meu era euro 2,,sunt curios ce o sa iasa,dar cu siguranta o sa imi iasa bine,sunt originale de bmw,azi am demontat tot,maine montez si sambata merg la service sa masoare gazele emise,m-a disperat catalizatorul asta,si daca nici asa nu merge ii pun unul de bmw ultimul tip adus din spania de la prieteni la comanda,toate se pot adapta la orice masina,doar sonda lambda se pune cea originala,bafta
  2. sal ,am pus-o pe tester bmw,sonda lambda ok,debitmetru ok,fara probleme de motor,fara erori,am resetat calculatorul,am bagat benzina 100 carrera omv,am fost la gaze si acelasi lucru,,HC mare,multe gaze nearse pe esapament,mi-au spus ca ultima solutie este decat catalizatorul ca ori e infundat ori distrus ,ca ala ajunge la 500 grade celsius si arde toate resturile.Habar nu am cum sa fac daca iau unul second hand si e ca al meu???,,,unul nou costa exagerat,zicea cineva pe net de catalizatoare unuversale,,,ce idee aveti?
  3. am bagat benzina de la omv 100 ,degeaba,tot miroase urat,e un miros care iti taie respiratia,nu stiu o fi de la catalizator,,,,sau are ceva filtre pe la coloana de tobe,sau sonda ceva,,poate sa fie de la injectoare ca nu pulverizeaza bine,,,da benzina mai mult likida decat vapori in cilindru,,nu stiu
  4. sal,am un 520i ,din 98,e de spania,,si ieri i-am facut gazele in romania ptr ca miroase urat pe esapament,nu scoate fum,deci nu e de la ulei,,mi-a zis ca scoate benzina nearsa pe tobe,,are relanti bun,merge in 6 rotund,trage,nu consuma mult,se comporta normal ,,,numai ca miroase si nu imi iies noxele bine,amverificat bujiile,totul in regula,,peste o luna am revizia in spania,,nu pot trece asa,,,aveti vreo idee??
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.