Jump to content

FiveThreeFive

Contributors
  • Posts

    982
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    73

Community Answers

  1. FiveThreeFive's post in Probleme racire BMW F30 328i was marked as the answer   
    @Rotila Ovidiu Incep cu un disclaimer: am zero experienta cu motoare N20. Foarte prosibil sa primesti alte raspunsuri, mult mai competente decat acesta.
    Nu vad cum ar putea fi antigelul de vina. In primul rand nu ai utilizat o marca noname, iar in al doilea rand a stat in motor doar jumatate de an. Observ ca exista o legatura directa intre fluxul de aer rece prin radiator si temperatura lichidului de racire + a uleiului motor. Cand masina merge (100 Km/h), T<70 gr.C. Cand decelerezi (= "stingi" focul), scade imediat. Cand stai pe loc cu motorul pornit, creste. Aceasta sugereaza ca termostatul circuitului de racire nu inchide cum trebuie. Desi spui ca ai verificat termostatul si era inchis (Map Thermostat:Off), inteleg ca acea verificare a fost prin programul de diagnoza (= o raportare electronica a starii in care ar trebui sa fie), ceea ce nu garanteaza si starea mecanica a lui. Uneori o abordare "clasica" poate oferi informatii mai bune decat diagnoza computerizata. Studiaza circuitul de racire si, pur si simplu, pune mana pe diversele componente ale acestuia (in principal, furtunuri) pentru a vedea ce anume si cat anume ce incalzeste. Daca ai un termometru infrarosu, poti efectua masuratori precise. Este ciudata comportarea ventilatorului de racire, despre care spui ca functioneaza la maxim desi lichidul de racire nu a ajuns la temperatura specifica pornirii acestuia. Ar putea fi doua probleme distincte. Referitor la "ar fi radiatorul mare care e posibil ca s-a fisurat si amesteca antigelul", banuiesc ca te referi la amestecarea antigelului cu uleiul din cutia de viteze, despre care presupun ca este racita prin radiatorul circuitului de racire (ca si la alte BMW-uri mai vechi cu cutii automate). Daca este asa, atunci ar trebui sa gasesti dovezi ale "amestecarii": ori urme de ATF in vasul de expansiune, ori o scadere (chiar si redusa) dar frecventa a nivelului lichidului de racire (care s-ar duce in celalalt circuit). Te rog sa ne tii la curent cu evolutia, si mai ales cu rezolvarea problemei.
     
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.