sall, as fi foarte recunoscator pt un sfat bun. problema este urmatoarea: un bmw 316i din iubie 99 motor de 19 77kw. relantiul oscileaza intre 700 si 800 rpm. dar oscileaza doar cand motorul este cald. la rece merged bine la 900 rpm. in mers masina merge perfect, nu a probleme la demaraj doar ca dacamerg cu ea sub 1200 rpm in treptele 1 si 2 merge hatza hatza, adica ma da in nas se franeaza . merge in suturi. acum sa va zic ce am constatat eu la testele mele. cand scot mufa de la debitmetru nu se intampla absolut nimic. merge identic. am mai scos si mufa de la acel iac pt aer care are un motoras in el si motorul merge rotund doar ca sta turat la 900-1000 rpm si in mers cand iau piciorul de pe acceleratie cu mufa scasa la iac se aude un tupanit pe esapament. adica da rateuri. dar la mers nu se cun nici o diferenta si in plus am impresiaca imi consuma si cam mult in oras. adica in bucuresti consumul se duce undeva la 14 l la mers normal. in afara consumul ese de 8-9 l. acum eu nush ce sa schimb la ea ori debitmetrul ori sonda lambda ori acel iac.inca ceva de precizat, cand motorul este cald se aude cum lucreza acel iac. iar cand opresc masina raseufla pe undeva pe la debitmetru. se aude cum iese aer. fssssssss timp de 2 sec. un sfat va rog. am atasat mai jos poza cu acel iac pt cei ce nu-si dau seama despre ce este vorba