Jump to content

50rio

Members
  • Posts

    29
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    vw passat

50rio's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. 50rio

    TCM Turbo

    Pai problemele au fost cauzate de Dragos, prin modificarile prostesti facute de el. In plus el a zis ca rezolvarea ECU-lui meu se face prin "virginizare", dar nu a fost asa. Pur si simplu s-au sters login-urile puse de el si inca ceva (dar nu am cunostintele necesare sa inteleg) si s-a pus pe masina EEPROM-ul si acuma masina merge citita/scrisa/identificata prin galletto. Se vad si km si pot sa-i fac adaptari linistit Dragos pentru mine este un nimeni pentru felul in care s-a comportat, iar softul este nul pe langa ce mi-a oferit Barz. In plus nici nu a modificat destul pentru o optimizare ca la carte. Nu stiu daca a facut-o din necunostinta de cauza sau intentionat, dar am ramas cu un gust amar. Poate ca a facut-o intentionat pentru ca inainte sa apelez la el am apelat la altcineva, iar el mi-a tot trimis PM-uri in care ma intreba de ce nu am ales TCM.. Acuma m-am convins si eu, si probabil stie si el de ce am avut retineri in a alege TCM. Am facut o greseala pe care nu o sa o mai faci in veci ! Pentru mine TCM Turbo (sau ce tine de Dragos Voinea) nu mai exista !
  2. 50rio

    TCM Turbo

    Am reusit sa fac masina si acuma merge cu un soft de la Barz ( lvbpowerengineering ) ce rupe !!! De la 10 secunde 0-100 km/h, am scos 8.2 secunde Deci ma declar extrem de multumit. CP nu stiu cati am, dar sunt extrem de multumit de soft, consum si de cum merge masina Barz iti multumesc din tot sufletul pentru tot !
  3. 50rio

    TCM Turbo

    ti-am trimis pm..
  4. 50rio

    TCM Turbo

    Din pacate "seful" tau nu gandeste la fel. In afara de turbina, la care mi-au spus ca este cam obosita (nimic nou dupa 220 000 km..), nu mi-au facut nici un alt test. In plus problema nu s-a rezolvat deloc usor sau repede. Am schimbat mai multe componente de pe masina care nu aveau nici ~40 000 km de cand le pusesem si tot degeaba. Toata problema s-a rezolvat dupa ce mi-au schimbat softul..dar, din pacate doar 70% din problema s-a rezolvat. ECU meu a ramas blocat iar Dragos desi se lauda ca stie cum sa-l repare, in continuare nu ia nici o atitudine. Dar sincer sa-ti spun, nu cred ca stie nici el ce sa-i faca atata timp cat nu l-a "reparat" inainte sa se apuce sa-mi scrie ultimul soft pe BDM. Daca stia, o facea de la inceput.. P.S.: Faptul ca esti colaborator TCM Turbo, in ochii mei, te face partinitor. De ce ? Pentru ca nu esti singurul de la care am primit astfel de feedback, ceea ce nu mi se pare normal. In fine, eu sincer sper sa ma insel..
  5. 50rio

    TCM Turbo

    Alexander mai citeste te rog o data ce s-a scris. Problemele au aparut dupa ce softurile de la TCM au fost scrise cu galletto original, nu clona ! Cat timp am tot schimbat eu pe softuri cu clona, totul a fost ok. Am vorbit cu mai multi tuneri din tara si au zis ca NoRead-ul si semnatura sunt probleme. In plus, CMD-ul iti spune clar "NEVER add TEXTS", tocmai pentru ca pot aparea situatii neplacute ca si la mine. Din pacate restrictia NoRead s-a dus mai departe de flash ! La mine am incercat mai multe softuri "virgine" si mai multe combinatii, iar problema nu mai este de la flash ci de la MPC ! Prin clona de la galletto si fara nici o restrictie, nu puteam face eu asta, doar Dragos ori prin galletto original (pentru ca de atunci a aparut problema cu cititul/scrisul ECU-ului pe mufa OBD) ori cand s-a scris pe BDM. Problema cu checksum-ul nu e chiar asa cum spui, pentru ca mai sunt BDM-uri la care trebuie sa le dai tu sa calculeze/verifice checksum-ul, iar Dragos nu stiu exact ce are. In fine, nu zic sigur ca este de la checksum, de altfel nu zic nici ca este neaparat de la scriere, dar stiu sigur ca ceva s-a intamplat la Dragos si nu vrea sa recunoasca. Defapt, nu la Dragos ci la Mugur ca el mi-a lucrat pe masina, iar Dragos nu face altceva decat sa-i ia apararea (doar e colegul si cumnatul lui). Oricum, deja sunt satul de toata povestea asta..acum doar vreau sa-mi fac ECU sa fie ca la inceput si atat. Din fericire, datorita forumurilor, am dat de oameni de calitate care au incercat si incearca non stop sa ma ajute si sunt de parere ca pana la urma o sa reusesc. Daca nu, asta e..raman cu ECU blocat.. Cat despre softuri, da, am incercat mai multe si nu am fost multumit de unele aspecte asa ca am apelat la Dragos pentru ca-i eram membru pe forum de cativa ani si vedeam doar lucruri bune despre el, iar el mi-a oferit un prim soft mai pe placul meu decat celalalte avute pe masina. P.S.: Nu vreau sa fiu rau, sau sa te acuz degeaba, dar am o vaga impresie ca esti Alexandru Antonie, colaboratorul lui Dragos pe Timisoara si Arad..
  6. 50rio

    TCM Turbo

    Nu am pregatire, dar sa-ti citesti si sa scrii softul cu un galleto nu e mare lucru. Eu asta am incercat sa fac cum am mai facut-o, dar nu am mai reusit dupa primul lor soft..La alte operatiuni complicate nu m-as fi bagat decat daca as fi stiut sigur ceea ce fac.
  7. 50rio

    TCM Turbo

    ok, tineti-va bine Dragos Voinea: Evergreen: cristi.r: Poti sa ai un milion de discutii cu un milion de oameni. Imi pare foarte rau, Voinea, dar aerul cald comporta si niste riscuri. Daca acea componenta s-a comportat ok si nu a fost "agresata fizic", nu ai de ce dai cu aer cald pe ea. Felul in care este construit cipul il face foarte sensibil la caldura suplimentara. Faptul ca tie ti-a mai mers in trecut nu constituie baza pentru operatiuni viitoare. Stiu ce vorbesc si electronistii adevarati imi pot confirma acest lucru. Si asta cred ca e cauza pentru care s-a busit ECU. Orice procesor, cat de balalau ar fi, are pin de reset sau de alterare a unei adrese. O posibilitate de interventie trebuie sa existe, tocmai pentru a repara prostiile facute in trecutsau de a inlatura protectiile puse de fabrica. Parerea mea este ca asa ceva trebuia sa faci si tu, adica sa-l faci "virgin" si sa o iei de la capat, daca ai vazut ca este ceva in neregula pe acolo. Nu pot sa cred ca acel numar, counter, ce-o fi, care a numarat scrierile, nu poate fi resetat. La fel si cu protectia pe OBD. Orice tampenie "soft" se poate repara in ultima instanta "hard". Sunteti cea mai mare firma de tuning, deci inteleg ca puteti sa intrati in cele mai adanci maruntaie ale electronicii. Sau nu ? Dincolo de familie, prieteni, etc, caci toti avem asa ceva, dar banul e ochiul dracului, eu astept o explicatie la asta: Cum poate sa faca treaba asta ? Ai 7 ani de experienta, ar trebui sa stii. Una peste alta, cred ca reputatia ta are de suferit, si nu el !!! Sorin este un caz si gata. A trecut. Insa ramane atitudinea ta. Si ce daca a ales sa te balacareasca ? Ar trebui sa le multumesti alorlalti care n-au fost multumiti de tine si care n-au timp sa scrie pe net pataniile lor. Pentru ca nu cred ca ti-a mers totul snur in astia 7 ani. Stii ce trebuie sa faci tu acum ? Sa-i faci ok masina lui Sorin, fara sa comentezi si asta sa-ti fie invatatura de minte ca sa nu mai faci si alta data aceasta greseala. Ai vazut ? Si la asa ceva exista riscuri. In 7 ani nu ti s-a intamplat. Poftim, s-a intamplat acum ! Atitudinea asta ca "nu te mai ajut pentru ca m-ai injurat" nu merge. Din punctul meu de vedere, l-ai ajutat de cati bani ti-a dat. Daca iti platea 350 de euro, fii sigur ca murea cu tine de gat, daca imi permiti exprimarea asta, un pic mai neprincipiala. Tu trebuia sa-i faci masina si gata. Este un risc pe care ti-l asumi cand te apuci de asa ceva. Nu conteaza altceva, culmea, nici macar familia. Ai vazut ? Si Sorin a zis ca are prietena si voia sa stea cu ea. In plus ti-a dat niste bani. Nu esti functionar la primarie care sa rupa usa la ora 16. Cand te duci cu laptopul la masina unui client, probabil ca iti iei toate masurile de siguranta si ai si presupunerea ca nu totul va fi bine. Ii specifici din start ca nu lucrezi decat cu scule agreate, bune, profesionale si clonele au riscurile lor. Nu trebuia sa-i dai fisierul ca sa si-l scrie singur ! Sunteti profesionisti, ce naiba ! Daca va e foame, va apucati de altceva, nu va apucati sa faceti treaba "romaneste". Procesoarele nu stiu sa faca treaba romaneste. Eu: Toate citatele mele sunt din ce a spus Dragos..
  8. 50rio

    TCM Turbo

    Pe softpedia discutia s-a aprins..Dragos a raspuns, si eu la fel contra-argumentant si aducandu-i dovezi prin poze oficiale si mailuri de la firme de chiptuning din Romania. Daca vreti, uitati-va acolo Imi cer scuze daca acest post este considerat reclama si va rog sa-l stergeti in acest caz
  9. 50rio

    TCM Turbo

    Tocmai, i-am structurat 7 intrebari la care trebuia sa-mi raspunda concret. I le-am repetat de nenumarate ori si am insistat asupra raspunsurilor concrete, dar el raspundea evaziv si ironic doar la putine dintre ele. La fel au cerut si alti useri, degeaba totusi. Pana la urma topicul a fost inchis si mi-a trimis mail sunandu-mi sa nu uit sa-i trimit eu mail cand doresc sa scriu, dar era deja prea tarziu. Eu eram satul de musamalizarea lui asa ca am apelat atat la alte opinii cat si la a impartasi cazul meu altor persoane care se pot afla in aceiasi situatie. Din pacate el a considerat ca pentru asta merit "ban" si imediat si-a impus autoritatea.
  10. 50rio

    TCM Turbo

    Paul masina imi merge acum, dar ECU a ramas blocat. Adica nu-l pot citi, nu-l pot identifica si nici scrie decat prin BDM si toate astea din cauza restrictiilor si prostiilor lui.
  11. 50rio

    TCM Turbo

    Din cate am inteles eu nu e chiar asa, depinde de la masina la masina cand isi face verificarea. Am inteles ca au fost cazuri cand dupa 2-3 zile nu a mai pornit masina din aceiasi cauza..Lucrurile astea mi-au fost confirmate de mai multe persoane din domeniu..inclusiv Stelica care mi-a zis inca de la inceput ca Voinea a mai avut problema asta la cateva masini..
  12. 50rio

    TCM Turbo

    Revin cu problema. A fost de la checksum-ul calculat gresit din cauza restrictiei (NoRead) si a semnaturii (TCM Turbo). Din pacate si la softul ce-l am pe masina este restrictie si probabil si semnatura, dar ca norocu le-a nimerit de data asta, dar nu pot citi/scrie ECU, deci nu pot reveni la softul original in caz de nevoie
  13. 50rio

    TCM Turbo

    Aseara am vorbit cu o alta firma de chiptuning din Romania (tot Bucuresti), care s-a uitat peste soft si mi-a spus ca checksum-ul este gresit din cauza protectiei si semnaturii lui Dragos Voinea..si de acolo toate problemele mele..
  14. 50rio

    TCM Turbo

    Din pacate e destul de rar, si le-a cam fost greu si lor in ditamai Bucurestiu sa gaseasca un EDC16U31 pentru masina mea, noroc ca stiam pe cineva de pe forum cu care mai vorbisem si m-a putut ajuta..
  15. 50rio

    TCM Turbo

    Ei trebuie sa-ti dea garantie pe ECU, la ce au facut ei lucrarea, nu pe altceva ! Cand mi-am facut softul, nu m-am gandit nici o secunda ca o sa primesc garantie pe piesele mecanice care ar putea avea de suferit. Ala e riscul pe care mi-l asum, dar la ECU, mai de graba pe lucrarea lor trebuie sa dea garantie ! Nu e normal sa-ti asumi raspunderea si sa mai si dai bani, ca tunerul sa faca teste pe masina ta, mai ales ca nu vorbim de un Gheorghe de la colt de strada..ci de o firma cu un renume..
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.