Jump to content

mocanucat

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Roma

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d 100kw

mocanucat's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Am rezolvat-o. Era intradevar flexibilul. Pe afara nu se vedea mai numic,insa cand l-am demontat se vedea pe scuturile termice urma de funigine. Era rupt pe interior. Am peste 5000 de km si nu s- a mai auzit nimic.
  2. Ai rezolvat ceva pana la urma? Si eu am aceeasi problema. Referitor la un raspuns de mai sus este adevarat ca bujiile lucreaza si dupa pornirea motorului dar partea deranjanta este ca nu stii can sa-i dai prima cheie. Adica nu se vede in bord pentru ca daca asculti cu atentie din masina se aude tic cand porneste releul si cand se opreste. Se aude la coltul din stanga jos al parbrizului. Defectul o fi din releu (in sensul ca o fi ars circuitul care aprinde martorul de bord )sau este in alta parte?
  3. nu cumva din cauza frigului se congeleaza motorina si a format 'dopuri'?
  4. Inca nu! Am gasit pe net alte cateva pareri cum ca ar putea fi crapaturi ale evacuarii sau ca ar fi flexibilul rupt. Azi am dat toata toba jos de la catalizator . Am gasit intradevar vre-o 4 crapaturi destul de mari. Le-am sudat pe toate dar problema ramane. Din pozele pe care le-am vazut pe net in cazul in care ar fi rupt flexibilul, s-ar vedea funingine pe langa crapatura/ruptura. Ma gandesc ca in acest caz s-ar auzi un suflu sub masina.NU? Cred totusi ca problema este la colier.
  5. nu intra in discutie lungimea filetului celor trei suruburi de la colier am verificat din nou. Se vede totusi ca imbinarea dintre tobe se face pe o suprafata minima aprox. 3 mm, suprafata ce s-a uzat insa neuniform.
  6. Salut Ati rezolvat ceva? Eu am aceiasi problema se aude acel zanganit doar pe la 900 rpm nu mai sus nici mai jos. Indiferent daca motorul este cald sau rece. Am dat jos scuturile si m-am uitat pe toata evacuarea. Zgomotul (scartaitul) se produce la prima imbinare de dupa flexibilinainte de toba de mijloc (sau cum se cheama). Am desfacut colierul am incercat mai multe pozitii dar face la fel dar un pic mai incet. Daca presez imbinarea cu mana in timp ce merge motorul zgomotul se opreste,idem daca apas pe toba finala. Nu cumva s-a olarit inbinarea iar colierul nu reuseste sa stranga mai mult pt a etansa? Mi-a venit in minte ca cele trei suruburi de la colier nu au filet pana la capat. Chiar daca am strans pana la maxim poate fi maximul filetului?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.