Jump to content

c0j0

Members
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e87

c0j0's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

1

Reputation

  1. Buna seara tuturor! Vin cu un caz real care l-am trait pe pielea mea saptamana trecuta. Am un e87, 118d,143cp, 2008, facelift, adusa in 2012 la 150k din Germania Ulei bmw 5w30 schimbat la max. 11 mii km, masina a fost foarte ingrijita, rulata doar de mine si mers foarte normal (nu sunt adeptul drift-urilor, liniute sau alte prostii), tinuta in garaj, 80% din km rulati extra-urban, pur si simplu e impecabila. arata ca atunci cand a fost adusa din Germnia. La 222k am avut ghinionul sa-mi cada distributia. A aparut un zgomot suspect (ce-i drept, eu auzeam un 'zumzait' de lant si motorul devenise putin mai zgomotos mergand zilnic cu ea), dar poate a fost si vina mea ca nu am schimbat distributia. Dar ba cei de la reprezentanta imi spuneau ca mi-o schimba, dar nu-mi garanteaza ca dispare zgomotul, ba prieteni care ziceau ca nu se aude nimic suspect, ba altii ca se aude ceva ciudat. Nvm, nu mai conteaza. Saptamana trecuta am pornit-o si am plecat cu ea, am mers aprox. 5 km. A stat oprita in jur la 30 de min, m-am intors inapoi, am pornit-o si citeam niste hartii, in timp ce masina era la relanti. Dupa 2 min se opreste motorul. Incerc sa o repornesc si se auzea cum invarte electromotorul si motorul, dar nimic sa o ia. Nu am mai fortat-o. Primul gand m-a dus la distributie. Am chemat un mecanic cu testerul, eroare ---> 'senzor ax cu came' ---> clar distributie rupta. De aici bunele si rele. A fost scos motorul de pe masina. Si de aici a inceput distractia. Primul injector a iesit f usor. In cele din urma si al 4-lea. La injectoarele 3 si 4 s-a tras 3 zile de ele cu o presa si nu mai cedeau. Am decis cu mecanicul sa spargem capacul de la _chiulasa_, ca sa avem loc sa le mai miscam, cu gandul ca-si vor da drumul. Pana la urma am reusit sa le desfacem de la jumatate. Dupa ce au stat 2 zile cu lichid de frana in ele am reluat operatia cu presa, dar fara succes. Intr-un final, dupa alte 2 zile am reusit sa le scoatem. Urmeaza luni sa le ducem la verificat sa vedem daca mai sunt bune de ceva. Comand si kitu' de ambreiaj pe luk (cel pe original era cu 100 de lei mai mult, dar venea in 5-7 zile si fiind mort fara masina, am preferat sa-l iau pe producator, practic fiind acelasi ca si pe original, doar ca nu are stanta). Cand ajunge astazi surpriza mare..dupa codu' de caroserie, discul nou e mai mic in diametru cu aprox 1-1,5 cm decat cel vechi, placa are aceleasi dimensiuni, in conditiile in care cel pe original are stanta BMW si e tot pe luk. De ce? Documentandu-ma astazi, am aflat si raspunsul care e f. simplu..din 2011 s-au gandit desteptii de la BMW sa faca discul mai mic, probabil si-au dat seama ca cele fabricate prima data tineau prea mult. Acum si partea buna..supapele si pistoanele nu au patit nimic (pun pe seama incidentului care s-a intamplat la relanti). Voi reveni cu alte detalii, poate si poze. Luni imi ajung si restul pieselor si ne apucam sa-l punem inapoi. In concluzie, am ramas f dezamagit de cele intamplate la o marca premium si ma gandesc serios sa trec la Mercedes. P.s.: Aceeasi problema am auzit-o acum 2 saptamani si la un F20 cu 120 mii km(lant rupt, dar acolo consecintele au fost mai mari fiind afectate si supapele), deci nu au remediat nimic nici la noile modele.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.