In ziua de azi, daciile sunt "masini" doar pentru cei care vor ceva nou la bani putini, incantati de fetis-izata idee de a poseda un lucru nou, sau speriati de folclorul creat, (de cele mai multe ori pe bune dreptate), in jurul masinilor S.H., sau pentru cei care inteleg f.prost ideea de patriotism... Amendamente: placerea de a avea o dacie noua, de a fi "stapanul plasticului ieftin" seamana cu placerea de a mesteca cauciuc, spun asta pentru ca dacia solenza mi-am luat-o noua. Din partea producatorului nici cea mai mica urma de respect pentru client, ( asta pentru cei patriotarzi): da, mi-am cumparat cea mai ieftina varianta de solenza, dar chiar sa ma duc cu ea in servis sa-mi dea bordul jos sa-mi traga firele pentru casetofon si pentru plafoniera?? Si sa mai si platesc pentru asta??? Se intampla in 2004... Motoarele de renault sunt destul de fiabile, asta daca nu-ti conduce sotia masina, sotie care nu poate sa inteleaga ca lipsa turometrului a fost gandita special de cei de la dacia, ca o provocare pentru cei cu ureche fina, nu ca le-ar fi fost greu ca in cei 5 mii de euro sa mai adauge un senzor si un cadran...In fine, ideea e ca motorul mai salveaza ceva (daca e ceva de salvat), din imaginea unei solenze sau unui logan, desi motorizarea este aproape identica pe cele doua modele, cu importanta precizare ca loganului si modelele ulterioare acestui, au crescut in greutate si parca le lipseste varianta de 1.9 d. Am vazut lucruri interesante, petrecute pe Sibiu-Brasov intre E46 si o solenza 1.9d, solenza "muncita" ca era taxi! Se intampla prin 2008... Acum, in 2011, scuze pentru off-topic, si dupa ce am condus un BMW second, declar acesta ultima experienta ca extrema intr-ale condusului de masini si caut sa uit ca sunt "fericitul" posesor de dacie...Revenind la chestii cu adevarat importante: cam care e consumul la un 318i, cutie automata, an 2007? Mersi!