Incurajat de vremea buna si de termostatul defect pe care il aveam , m-am gandit ca ar fi momentul sa il schimb. 1. Scule necesare: surubelnita simpla (in linie), cheie tubulara 10, prelungitor, imbus sau cap HW 5 (poza 1). 2. Trebuie sa faci loc prin a scoate carcasa si elicea de la radiator (pentru elice trebuie imbusul, sunt 4 suruburi) (poza 2 si 3). 3. Dupa aceea desfaci colierele si scoti furtunele de la radiator (poza 4). O sa curga lichid mult (daca nu ai golit inainte radiatorul), de aceea sugerez o tavita/un vas pentru colectare. 4. Desfacem suruburile acestea (nu stiu exact ce ii cablul respectiv) pentru a putea scoate carcasa termostatului (poza 05). 5. Corpul metalic (carcasa) este prins in 4 suruburi (pozele 06, 07, 08). 6. Dupa ce am scos carcasa metalica, se poate observa termostatul. La mine a iesit mai greu asa ca am folosit un patent (poza 09). O sa curga lichid de racire si din motor. 7. Pui termostatul nou la loc (are si o garnitura rotunda), apoi carcasa metalica, pui suruburile la cablul respectiv, furtunele de la radiator si in final elicea. 8. Completezi cu antigel. 9. Ideal ar fi sa faci si schimbul la antigel cu ocazia asta (eu nu am facut). Imi cer cuze daca nu am folosit termenii academici pentru piese si scule, sau daca am facut alte greseli. Spor la treaba!