Jump to content

cipritud

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw e46

cipritud's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. am verificat si debitmetrul, acum cateva zile. Cand scot mufa scade putin turatia motorului si apoi revine, cu cat scot mufa mai des cu atat scade turatia mai mult...si am mai observat aseara cand sta masina mai mult timp la relanti fluctueaza putin relantiul coboara si iar revine daca ciupesc putin acceleratia urca si dupa scade sub 500 de ture apoi isi revine incet dar sta sus cam la 750 rpm acum mi am cump sonde lambda pre-cat(am citit ca alea pre-cat regleaza debitul de aer cu benzina si alea post-cat verifica gazele scoase...corectati ma dc gresesc) astept sa mi ajunga, sper sa mi se rezolve problema ca in stilul asta mai bn imi cumpar alt motor
  2. regulatorul l am verificat si l am curatat dar nu am probleme doar cu relantiul, puterea masinii e scazuta, consumul ridicat si nu accelereaza constant, are pierderi de putere mai ales in turatii mici merge inecat motorul, cateodata imediat dupa pornire relantiul coboara unde trebuie o secunda si apoi urca iar
  3. tind sa cred ca problema masinii este una sau mai multe dintre sondele lambda chiar daca nu mi arata testerul...probabil functioneaza dar este lenesa, toate simptomele masinii duc catre problema sondei, sper sa gasesc un tester si un mecanic bun in curand sa pot sa i dau de cap masinii ca m-a innebunit deja pentru o problema destul de banala zic eu
  4. am schimbat si furtunul care prezenta semne de uzura si am verificat presiunea la pompa de benzina. Dupa pornirea masinii prsiunea era 2.7 si dupa cateva secunde a crescut la 3.2 max si a ramas acolo. Cand e motorul rece face un zgomot ( suierat) cand pun contactul. Poate sa fie pompa de benzina slabita? normal stiu ca trebuie sa fie prsiunea constanta 3.5 bari. Sper sa ma poata ajuta cineva cu o problema similara. Multumesc!!!
  5. furtunul care merge in motor are semne de uzura si fisuri mici, o sa l schimb in curand, am curatat si clapeta de acceleratie, si in trecut am incercat un alt debitmetru pe masina dar facea la fel. Am mai verificat si cutiuta aia dreptunghiulara de pe admisie care regleaza aerul nush cum ii zice
  6. Salut! sunt membru nou pe bmwclub.ro. Posed un bmw e46 320i 2.2 175kw(m54) din 2001. Am o problema si nu pot sa i dau de cap: acum cateva luni am obs ca nu mi sta relatiul bn, e putin mai sus decat trebuie, am pus masina pe tester si mi a dat eroare la senzor pozitie ax cu came(exhaust camshaft sensor). L am schimbat si nimic, am cumparat unul original si nimic, am verificat instalatia dc nu e intrerupt vreun fir, am schimbat calculatorul masinii si tot imi da eroarea respectiva. Am schimbat si senzorul de pe admisie pt ca am inteles ca au ceva leg intre ei senzorii. A inceput sa si porneasca putin mai greu la rece se aude un fluierat/suierat cand pun contactul banuiesc ca e pompa de benzina dar nu cred ca are legatura. Cateodata cand pornesc masina sta bn relantiul cateva 1,2 secunde si dupa iar urca, fluctueaza din cand in cand, dc e cald afara se ineaca putin knd e subturata si in turatii peste 4 mii intrerupe putin, nu are puterea care trebuie si cred ca si consumul e putin mai mare. Nu stiu ce ar putea fi am pus o pe mai multe testere. Dati mi o idee poate stiti cazuri similare, sunt deschis la orice sugestii. Multumesc!!! Am uitat sa spun ca am schimbat si garniturile de la pistobasele din vanos, am crezut ca imi va remedia problema dar din pacate nu a fost asa. Mecanicul mi a spus ca s ar putea sa fie dereglat vanosul...
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.