Jump to content

sorinspiru

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 118d.2006.122 cp

sorinspiru's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. sal.consumul trebuie facut la pompa nu va uitati la bc decat daca e calibrat inainte.bc-ul arata cat vreti voi,in meniul secret daca intri poti Sa calibrezi Sa-ti arate 4 % sau 15%...etc.daca nu ai umblat acolo si consumul Sa schimbat poate ai devenit mai agresiv cu pedala de acceleratie.sper ca nu probleme in alte parti.
  2. problema rezolvata,cost 1000 euro. turbina!geometria variabila blocata,joc la elice(sus,jos,inainte,inapoi).elicea din fata arata destul de bine nu si cea din spate.(lipseau bucati din ea) am curatat si catalizatorul cica jocul inainte,inapoi era cauzat ca opunea rezistenta la evacuare. am schimbat filtru epurator,aer si uleiul.trebuie sa fac circa 1000 km rodaj dupa care schimb uleiul si filtru. turbina refacuta complet si catalizatorul curatat(desfacut,cuptor,bai chimice) 750 euro.garantie 1 an. nu i-am dat mai mult de 2500 rpm si parca intra mai bine turbina ca inainte.se simte ca are putere mai mare ca prima data. sper sa nu mai am probleme. ...si pe langa regulile alea:incalzit motorul inainte sa-i dai,fara oprit motorul brusc dupa ce ai dat in ea,filtru epurator contribuie si el la uzura turbinei,ala de aer...si schimburile prea rare de ulei conteaza.mi-au spus ca in bord iti arata 30000,e bine sa-l fac la 15000.eu am schimbat mereu la 20000(numai castrol),am sa-l fac la 15 ce sa fac.cine stie cum a condus ala inaintea mea masina...
  3. cred ca am gresit locul unde am deschis discutia.acum am vazut scuze
  4. am sa ma uit maine dimineata mai bine la furtune.zice-ti ca un furtun fisurat face ca turbo sa nu funtioneze bine?
  5. la mine zici ca are din 122 cai doar 22 si scoate un zgomot cand ajung la 2000 rpm(mai sus se ridica f greu si nu ai dau sa nu sara capota)ca intorc unii capul de zic ca am 4.2 biturbo.
  6. salut. trec direct la subiect...am un 118d 2006 adus de mine din germania la 120 de mii.acum are 160 de mii. mergeam pe autostrada calm cu 120 km/h (deci la 2000 rpm)si brusc aud un fluerat,am vrut sa accelerez si nimic nu mai putea.fara fum,negru,alb de nici un fel. m-am oprit am verificat uleiul si apa,erau la locul lor.am scos cheia din contact am asteptat,am pornit si am oprit motorul de mai multe ori cand am plecat motorul in toate treptele se tureaza pana la 2000 rpm mai sus nu vrea si se aude un fluerat ca de turbo puternic(incepand de la 1500 rpm) care creste in intensitate si descreste atunci cand turatia la motor scade .abia mai prinde 100 km h si ai trebuie mult timp.porneste bine,pe loc urca in turatii dar se aude tare flueratul de care ziceam.in bord nimic aprins,la relanti merge bine,nimic schimbat. singura chestie care am facut-o e ca am alimentat si dupa 30 de km am avut probleme.ma gandesc ca nu o fi din cauza asta. citesc de 2 zile pe forumuri ,am scos egr si l-am curatat.am schimbat filtrul de aer si motorina.nimic.debitmetru cu si fara mufa merge la fel!asa ar trebui? am fost la un service ba ca nu e baiatu vino mai tarziu,ba ca nu e cablu vino mai tarziu,a 3 a oara imi zice tureaz-o ...mda e turbina praf.nici nu a ridicat capota!? mie cam ciuda stiind cum merg cu masina asta zi de zi si calitatea consumabilelor care le schimb. a ramas sa ma duc dupa revelion la altcineva sa o puna pe tester. intrebarea e pot sa merg cu ea asa la 70-80 km/h?se poate intampla ceva mai grav? se poate sa fie turbo dus chiar daca nu scoate fum?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.