problema rezolvata,cost 1000 euro. turbina!geometria variabila blocata,joc la elice(sus,jos,inainte,inapoi).elicea din fata arata destul de bine nu si cea din spate.(lipseau bucati din ea) am curatat si catalizatorul cica jocul inainte,inapoi era cauzat ca opunea rezistenta la evacuare. am schimbat filtru epurator,aer si uleiul.trebuie sa fac circa 1000 km rodaj dupa care schimb uleiul si filtru. turbina refacuta complet si catalizatorul curatat(desfacut,cuptor,bai chimice) 750 euro.garantie 1 an. nu i-am dat mai mult de 2500 rpm si parca intra mai bine turbina ca inainte.se simte ca are putere mai mare ca prima data. sper sa nu mai am probleme. ...si pe langa regulile alea:incalzit motorul inainte sa-i dai,fara oprit motorul brusc dupa ce ai dat in ea,filtru epurator contribuie si el la uzura turbinei,ala de aer...si schimburile prea rare de ulei conteaza.mi-au spus ca in bord iti arata 30000,e bine sa-l fac la 15000.eu am schimbat mereu la 20000(numai castrol),am sa-l fac la 15 ce sa fac.cine stie cum a condus ala inaintea mea masina...